Problemen met IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

Forumleiding
Hoofdbeheerder
Lid geworden
20 nov 2012
Mensen,

Mijn website werkt niet in Internet Explorer! Mijn uitschuif menu's komen niet naar benden en mijn afbeeldingen worden niet weergegeven ook al doe ik volgens html 5 />

Wie kan mij helpen?

Werkt het wel in Firefox of Chrome, problemen met Internet Explorer komen vaker voor welke versie gebruik je?

Ik gebruik IE 9 maar in chrome en firefox werkt het wel.

Dan zou ik niks veranderen aan je website, Internet Explorer staat wel bekend om dat het vaker ergens problemen mee heeft.

Ja, maar da kan toch niet! Dan is de halve website niet te zien veel mensen gebruiken nog IE.

:d Blijkbaar dat ik nog steeds enige ben, dat nog steeds geen ernstige ONoplosbare problemen met Explorer heb ( of hekel op explorer :D ) ..:p het is me weinig gebeurt dat ik met explorer problemen had en welke had ik, die binnen 5-6 min opgelost waren, jij praat over eigen website dat je in explorer niet gebruiken kan ( ? ) welk website dat is ? of als je eigen website in explorer niet gebruiken kan wat merk je dan ? ( je zei zeer weinig over, gaat alleen maar over afbeeldingen ? ) is het nog wat gebeurt tijdens jouwe website in explorer als je opent ??

P.S. Het is juist geen goede antwoord te zeggen dat je ander browser installeren moet, dat is alleen maar aan problemen ontlopen en omzeilen ( op fouten pas, je altijd kan leren ! ) en pas als je alle oplossing's mogelijkheden uitprobeert hebt en niets lukt, pas dan kan je zeggen dat je andere browser kan proberen ...enz..

Laatst bewerkt:
Ja, maar da kan toch niet! Dan is de halve website niet te zien veel mensen gebruiken nog IE.

Internet Explorer is gewoon een ruk browser.
Maak gewoon een popup dat ze een moderne browser moeten gebruiken zoals Firefox of Chrome.
Sommige dingen kunnen opgelost worden, maar IE9 heeft gewoon slechte HTML(5) ondersteuning.
http://html5test.com/compare/browser/chrome26/ff20/ie09.html

Laat je site en problemen eens zien, misschien zijn er oplossingen voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan