problemen met incredimail 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gdk2010

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2013
Hallo, sinds ik een paar dagen geleden incredimail 2 op mijn computer heb geïnstalleerd, ben ik al mijn emailadressen kwijt. Is er iemand die mij kan vertellen of ik de oude versie nog ergens kan downloaden?
Groet Gerrit

Hoi,
daar krijg je je mailadressen ook niet mee terug.
Je hebt je mailadressen niet geëxporteerd uit de vorige versie?
Alles verwijderd van de vorige versie ook de instellingen?
Dat wordt toch gevraagd tijdens de verwijdering dacht ik?
Welke provider is gerelateerd aan IM? Het programma haalt toch gewoon je mail op bij je eigen e-mailaccount van je provider?
Wellicht vind je je contactpersonen terug in de webmailversie van je provider.

Klopt, ik heb/had mijn adressen niet geëxporteerd voor ik de nieuwe versie installeerde. Ik heb van de vorige versie niets verwijderd, maar gewoon vanuit Incredimail een update uitgevoerd. Tijdens de installatie werd zelfs gemeld dat deze installatie GEEN invloed zou hebben op mijn opgeslagen mappen. IM is/was gerelateerd aan kpnmail.nl, maar ook daar (via webmail) staan geen adressen. Dat gebeurd alleen als je vanuit webmail mails verstuurd, geloof ik.
Gerrit

Dan zouden ze eigenlijk nog aanwezig moeten zijn in de installatiemap van IM of in een verborgen map van je account.
Ik heb hier een link (Eng) gevonden waar alles uitgelegd wordt over IM en waar je precies moet zoeken.
N.B. Zorg dat je onder mapopties het vinkje verwijdert bij "Verborgen bestanden, mappen en stations niet weergeven".

hallo, ik heb inmiddels zelf ook iets gevonden, te weten: de structuur waar Incredimail 2.0 is geschreven is totaal anders dan de vorige versie, dus ik betwijfel of ik ooit met de nieuwe versie de oude gegevens nog kan lezen. (vooropgesteld dat ik de mappen waarin die staan kan vinden)
Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan