problemen met incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blacklover

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
55
Hi beste mensen

Ik (had !!) 2 problemen met incredimail
Eerst en vooral waarmee ik werk
Heb een laptop met hierop windows 8.1 en 6 gb ram
Mijn browser is Chrome en standaard E mail programma is increcimail (betalend !!)
Heb de problemen gemaild naar incredimail waarvan er reeds eentje opgelost is
Het had iets te maken met "ima"
Nu hadden ze mij hiervoor 2 linken gestuurd
Dit dat te maken had met ima was een link :hierop geklikt en alles gevolgd en is nu opgelost
Nu komt het ::::: als ik op de volgende link kilk gaat die niet open : ook al wacht ik hierop meerdere minuten
Dit komt meermaals voor met linken bij mij ???????????????,,
In de niet openende link zag ik staan dat het iets te maken had met I E 9
Gebruik die niet dus hoe zou ik dit kunnen oplossen
Nog iets dat mij heel erg irriteerd is het volgende : als ik op een link klik ( die meestal niet open gaat ) zie ik als ik de muis erop houd "S en facebook staat"
Hoe krijg ik die vervelende icoontjes weg ?
Heb al meerdere malen een mailtje gestuurd naar incredimail met het probleem maar ze laten niks van hun horen
"Verkopen en beloven a la bonnreur "maar echt dienst na verkoop ........................hebben ze blijkbaar problemen mee
Dus met andere woorden als mijn abonnement afloopt ga ik dit uiteraard NIET meer verlengen , dat is wel duidelijk
Zo dit was een hele boterham he hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Vriendelijke groeten en bedankt


Hoogstoel Emile alis Blacklover
 
Hallo blacklover.

IE 9 werkt niet in windows 8 zoals je weet. En je hebt windows 8.1 inimiddels zijn we al bij IE 11 bezig. Jij werkt op chrome.

Probeer IE tot standaard browser verheffen.
Ga naar Start, dan Standaardprogramma's, dan standaardprogramma's instellen. Links Internet Explorer selecteren en dan Rechts tot standaard verheffen.

Gaan andere links wel goed.?

Om te kijken of het aan IE ligt of aan iets heel anders. Download en installeer Firefox en probeer of die wél die links kan openen.
 
incredimail

Hi beste

Eerst en vooral bedankt voor je snelle reply
Heb geprobeerd wat jij mij aanraadde : dus IE als standaard instellen
Dit leverde echter geen verbeteringen op
Nu omtrent Firefox als browser instellen
Zoals reeds vermeld heb ik chrome en hierin ook al mijn favorieten
Als ik Firefox download en installeer hoe zit het dan met mijn favorieten?
Kan ik ook eventueel terugkeren naar chrome als het geen verbetering oplevert zonder mijn favorieten te verliezen?
Wacht rustig af voordat ik de sprong maak
Zou niet graag alles verliezen


Vriendelijke en beleefde groeten


Emile :rolleyes:
 
Emile. Iets is er niet goed. Scan je computer eens grondig. Dit bevalt me niet

Je schrijft: als ik op een link klik ( die meestal niet open gaat ) zie ik als ik de muis erop houd "S en facebook staat"

Proberen. Een IMA bestand is een afkorting van IncrediMail Animation', dus dan weet je dat voortaan.

Ga op zoek naar zo'n IMA-bestand en klik het aan met behulp van de rechter muisknop.

Daarna kiezen voor de contextmenu - optie 'Openen' en 'Openen met'. Vervolgens koppel je 'IncrediMail' aan de IMA-extensie.

Dat zou het moeten doen.

En nog even dit Chrome heeft de naam favorieten een andere naam gegeven men noemt dit bladwijzers.

Hier staat alles te lezen wat je ermee kunt doen. Klik
 
Laatst bewerkt:
incredimail

Hi beste

Nogmaals bedankt voor je antwoord
Ja als ik op de link klik staat daar bovenaan S van share en ook facebook
Dus alleen als ik met de muis bovenop de link sta (alleen dan he )
Dit is niet bij ELKE link uiteraard , anders zou ik dit bericht ook niet kunnen lezen
Als het lukt duurt het veel te lang , vroeger ging dit wel vlugger
Dat met de ima extensie is wel al opgelost hoor
Mijn pc is eergisteren nog grondig gescand (bitdefender)
Hij vond geen virussen of andere dingen die niet pluis waren
Pc werkt wel anders goed hoor alleen dit vervelend euvel ( traag of niet openen van link )
Een vraagje omtrent de firefox
Stel dat ik die download en installeer , moet ik die als standaard zetten ?
Dus wil eens proberen en ook mijn chrome niet deleten , gaat dat ??

Groetjes

Emile:confused:
 
Hi blacklover.

Je kunt gewoon meerdere installeren als je dat perse wilt. Deze is wel even leuk voor informatie.

http://www.alleinternetbrowsers.nl/

Chrome gewoon behouden heb ik ook. Voldoet bij mij. :D

Je kunt altijd van standaard browser wisselen zo vaak je wilt.

Ik heb geen ervaring met Incredimail, hoop toeters en bellen. Maar hoor daar ook niet zoveel over.

Ik heb gewoon (fake) iemand@outlook.com

Daar kan ik wereldwijd mee ontvangen en versturen. Maar dat zal met Icredi M ook wel kunnen. ;)
 
Even terzijde, ik gebruik al tig jaren Gmail en heb geen mailprogramma van mijn ISP nodig (altijd wel problemen). :eek:
Een mailadres dat altijd blijft bestaan (15 GB gratis opslag), hoe vaak ik ook zou wisselen tussen verschillende providers (met steeds nieuwe instellingen en marginale opslag).
Privacy? Heb je nergens meer en ook nooit gehad als je dat al had gedacht!
Het is één grote illusie, maak het je niet moeilijk en vergeet die mailprogramma's met die poppenkastinterfaces.
https://www.gmail.com/intl/nl/mail/help/about.html
Ingebouwd spamfilter, beter heb ik nooit meegemaakt. In mijn "Postvak in" krijg ik nooit spam- of junkmail. Ik heb beslist geen banden met Google en spreek alleen uit eigen ondervinding.
Als je pc crasht kun je nog altijd, via een andere pc waar ook ter wereld, bij je mail. Voorwaarde is dat je wel je wachtwoord nog weet. :p
 
Laatst bewerkt:
@mik, daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik gebruik ook al tig jaren Gmail. En inderdaad een van de betere. :p En ideaal op allerlei apparaten. :eek:
 
Laatst bewerkt:
incrediamail

Hi beste mensen

Allemaal bedankt voor jullie uitleg en meningen
Na einde van mijn (contract met incredimail) ga ik niet meer verlengen
Ga ook inderdaad eens kijken wat de best E - mail provider is voor mij
Dit probleem mag gezien worden als opgelost , weet echter niet hoe dit moet
In het laatste antwoord via mail stond er een link hiervoor en heb hierop geklikt
Toen moest ik inloggen en verder zie ik niks staan als bijv : probleem opgelost
Dus nogmaals bedankt aan iedereen en de groeten

Blacklover :thumb:
 
Off topic: Ik mis ook (knop) opgelost. Ik zie dat ook al een tijd lang niet meer staan.

En blacklover we deden het graag, namens allen dan he. :)
 
Off topic: Ik mis ook (knop) opgelost. Ik zie dat ook al een tijd lang niet meer staan.
In de starterspost van TS rechtsboven.
Alleen TS zelf en de sectiemoderator kunnen de status aanpassen, daarom zie ik hem hier ook niet want het is niet mijn sectie. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan