problemen met ingebouwde webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shana2902

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2012
ik heb dus een hp pavilion dv7 en ik zit nu met het probleem dat ik opeens niet meer kan webcammen of facebook terwijl de andere mij wel kan uitnodigen maar ik krijg geen uitnodiging kan iemand mij helpen heb je vragen rond deze vraag stel ze ook hier (als je de vraag niet begrijpt) ik heb er al veel meegewebcamt maar opeens gaat hij niet meer

Als ik mag aannemen dat je (ook) MSN / Windows Live Messenger hebt, ga eens de webcam + microfoon instellingen checken/controleren via Extra -> Audio en Video instellen...
Natuurlijk kan het ook nog zo zijn dat je heb ingesteld geen video-gesprekken te willen hebben, maar dan lijkt het me dat de andere partij je niet kan uitnodigen voor een video-gesprek.

Tijs.

heb ik al geprobeerd maar daar vind hij de webcam van de andere dan niet

??? Het gaat over je eigen webcam die je moet testen via Extra -> Audio en Video instellen...

Tijs.

laat maar gisteren ging het niet en ik had vandaag nog niet gekeken en hij gaat opeens wel weer hm raar

Mooi dat het werkt. Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

oja vergeten op opgelost te zetten het is nog maar mijn 2de vraag dus kan het wel zijn dat ik het nog vaker vergeet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan