problemen met inloggen op het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Hallo ik zit nu op de tweede pc van mijn netwerk. De hoofd pc kan ineens niet meer op het internet komen, geen post meer ontvangen, messenger werkt ook nietmaar skype werkt wel, tenminste hij is groen.

De problemen zijn begonnen toen ik er een andere virusscanner op gezet had. Er zat een fout in dus die moest er weer af. (Kaspersky) Toen een andere geprobeerd McAfee enterprice maar die beviel me niet zo. Dus ook er af gehaald. In het register alle sleutels weggehaald van McAfee en Kaspersky. En toen panda weer terug gezet. Sindsdien geen verbinding meer. Voordat ik Panda er op zette had ik even de firewall van windows uitgezet en toen had ik tijdelijk even verbinding met messenger. Nu als ik beide antivirussen uitzet heb ik nog steeds geen verbinding. Volgens mijn provider heb ik wel verbinding, en dat klopt want deze pc werkt goed, alleen de andere niet.

Het zit dus ergens in de internet instellingen denk ik. Ik heb ook al via extra internet opties verbindingen laninstellingen de instellingen van internetexplorer overnemen. maar niets werkt

Internet problemen

Probleem is ineens opgelost vonmorgen toen ik de pc aaandeed kon ik gelijk op het internet. Waarschijnlijk was het even uitzetten van de pc al voldoende.

Ten overvloede word de pc gescand door hitman pro, NOD32 en AVG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan