Problemen met 'inspringingen' in mijn afstudeerscriptie

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompet10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2006
Hallo iedereen,

Net even geregistreerd, blij dat ik dit forum heb gevonden. Nu maar hopen dat er iemand een oplossing voor mijn probleem heeft.

Vandaag heb ik mijn afstudeerscriptie voltooid. Wat is er echter aan de hand: op iedere pagina (het zijn er nogal wat) beginnen de eerste twee regels een spatie of twee naar rechts. Ik heb vanalles geprobeerd maar krijg dit niet weg. Echt professioneel staat dit niet. Als ik die knop aanzet waarmee je alle spaties en enters kunt zien, verschijnt er een grijs tekentje wat lijkt op het teken wat op bovenstaande knop staat. Dat is het enige aanknopingspunt wat ik kan geven. Ik hoop heel erg dat er hier iemand is die weet wat het probleem is. Ik heb overigens word 2002.

Groet,

Gerben

Welkom op Helpmij.nl, Gerben. :)

Is het dit tekentje dat je bedoelt:
attachment.php

In dat geval, kun je dat tekentje niet een stukje opschuiven?

Als je een ander tekentje bedoelt is het handig als je even een screenshot maakt.

Bijlagen

• grijze tekentjes.png
    grijze tekentjes.png
    295 bytes · Weergaven: 32
Mja, was dat maar waar.. dat dingetje kun je gewoon verschuiven.. nee.. die staan gewoon recht onder elkaar.. dat resulteert in een pagina waar alles mooi onder elkaar staat aan de linker kant, behalve de bovenste twee regels..:confused:

Kijk eens bij "Opmaak" klik dan op "Alinea" en kijk op tabblad "Inspringen en afstand" misschien dat daar iets verkeerd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan