Ik heb laatst een firewirekaart ( asus IEEE 1394 V ) gekocht en ingebouwd in een vrije PCI port. Ik heb windows XP en dit houdt in dat XP zelf de nieuwe hardware zou moeten herkennen en met de juiste drivers zou moeen komen. Wanneer ik het kaartje inbouw komt er inderdaad een herkenning dat er nieuwe hardware gevonden is, maar hij installeert het kaartje niet. Bij apparaat beheer staat een geel vraagteken voor SM bus controller, wat dus mijn kaartje is. Nu heb ik ook al verschillende ingangen geprobeerd, maar niets helpt. Ook op windows update gedrukt en ook dat helpt niet. Nu het allerraarste........ Wanneer ik het kaartje "uninstall" dan verdwijnt het vraagteken en de controller uit het apparaatbeheer, maar als ik het kaartje er dan uithaal en de computer op nieuw opstart, de komt hij weer met de mededeling " find new hardware " sm bus controller" , en dat terwijl het kaartje er niet eens inzit!!!!!! Ik krijg dit niet meer weg. Ik heb ok geprobeerd de windows instellingen een paar dagen terug te draaien, maar dit doet hij niet, want er is niks veranderd qua instellingen.............
Ik heb een Intell p4 120 GB 2.8 Ghz 2 * 256 Intern
Please HELLUP,
Grt Stan
Ik heb een Intell p4 120 GB 2.8 Ghz 2 * 256 Intern
Please HELLUP,
Grt Stan