problemen met installatie HP Photosmart C4100

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Ongeveer anderhalve week geleden herkende mijn pc plotseling mijn printer niet meer. Ik heb de printer vervolgens geprobeerd te verwijderen. Volgens de gebruiksaanwijzing zou het verwijderen gebeuren door bij Software "HP All-in-One"te verwijderen. Wanneer ik daar echter kijk staan er wel 6 of 7 HP- vermeldingen. Vandaar dat ik het via Apparaatbeheer heb gedaan. Vervolgens de printer met de bijbehorende software weer geinstalleerd. Helaas krijg ik op het moment dat de installatie naar mijn mening bijna klaar is de melding dat de installatie niet voltooid kan worden.
Als de installatie goed zou zijn verlopen kun je via het HP Solution Center de printer opdracht geven te scanne, printen of kopieren.
Wanneer ik nu naar dit Center ga zie ik dit Center maar zonder tekst erin, zodat ik niet verder kan. Ik heb al bij de site van HP zitten zoeken maar kom niet verder.
De mogelijkheden om via de printer/scanner zelf te werken zijn nu erg beperkt. Ik kan dan bv. niet scannen en het gescande opslaan, maar alleen scannen en direct uitprinten.
Wie helpt mij?
 
Probeer de software er van eens erover heen te installeren.
 
Ook dit heb ik geprobeerd, maar bleef dezelfde problemen geven
 
Zal je toch eerst alles moeten verwijderen via Software,en er na de verwijzingen in Apparaatbeheer als er nog wat staat,dan daar uitschakelen.

Haal CCleaner op,installeer het(zonder Yahoo Toolbar) en laat dat de boel eens opschonen er na.

Herstarten zonder iets extra"s aan de PC aangesloten.

Installeer de Software,herstart .Zet weer uit,en sluit dan de HP weer aan.

Succes
 
Probeer het eens via het register, alles te verwijderen waar HP staat, het gaat misschien gemakkelijker met Registrar-Lite.

Indien je meer producten van HP hebt, wordt het zoeken geblazen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan