problemen met installatie xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gert949

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
3
hallo,
door vervuiling en instabiliteit vond ik het tijd om xp teher installeren,iets wat ik al vele malen gedaan heb,cd er booten en installeren maar,mis dus,tot aan de voorbereidingen voor installatie gaat het goed,dan start de pc opnieuw op en gaat naar de setup pagina,daar staat links boven "windows setup" en dat is het,daarna gebeurt er helemaal niets meer,wat ik ook probeer.
kan ook de herstelconsole niet gebruiken,en systeemherstel heeft hij uit geschakeld,dus kan ook niet meer terug.

wie kan mij helpen,weet aardig wta van computers af,maar dit gaat mij me pet teboven.

gert
 
ik heb wel de melding gekregen dat de boot.ini niet goed was,en dat het hal.dll beschadigd was,maar doordat het systeem beschadigd is door de voorbereidingen van de nieuwe instalatie,werkt dat allemaal niet meer,hij blijft gewoon vast staan in het blauwe setup scherm,zelfs een bootdisk werk niet.:evil:
 
ook al geprobeert net zoals schijfbeheer,werkt echt helemaal niets.
gert
 
Verwijder eens die non dos partitie met fdisk vanaf een 98SE OEM bootdisk, en maak een nieuwe in FAT32 voor grote schijven, start op met de XP cd, maak van die partitie een NTFS partitie en probeer het opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan