Problemen met installeren City Life deluxe

• Onderwerp starter Onderwerp starter KCO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KCO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hoi Allemaal,

We proberen al de hele avond tevergeefs het spel City Life deluxe te installeren.
Wanneer het spel is uitgepakt, (duurt al 40 minuten ofzo) dan lukt het opstarten steeds niet.
We krijgen dan de melding:

"in CLD.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Excuses voor het ongemak."

Daarna sluit het spel af en dat dus elke keer. Ook na opnieuw opstarten hetzelfde verhaal.
Ook wanneer we alles hebben verwijderd en opnieuw hebben geinstalleerd. In de handleiding staat dat we DirectX nodig hebben, dit staat ook op de PC...

Bij het installeren vraagt het spel of je de 'TAGES' wil verwijderen, we hebben het geprobeerd met en zonder verwijderen, maar in beide gevallen doet het spel het niet.

Heeft iemand enig idee wat we moeten doen?
We hebben op google gezocht maar kunnen niks vinden...

Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar op de homepage van CityLife is een patch beschikbaar om het spel ook te laten functioneren onder de 32-bit versie van Windows Vista. Ook staat op die homepage een link naar het forum, misschien vind je daar antwoorden.

En over DirectX, je hebt versie 9.0? En staat DirectX 9.0 niet op de CityLife DVD?

Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar op de homepage van CityLife is een patch beschikbaar om het spel ook te laten functioneren onder de 32-bit versie van Windows Vista. Ook staat op die homepage een link naar het forum, misschien vind je daar antwoorden.

En over DirectX, je hebt versie 9.0? En staat DirectX 9.0 niet op de CityLife DVD?

Hey,

Ik heb directX 9.0 op mijn pc staan en heb de nieuwere (9.2) gedownload. Op de DVD staat dat ik 9.0 minimaal moet hebben.

Misschien is mijn videokaart niet goed genoeg. Weet je hoe ik hier achter kan komen? ik heb geen idee welke ik nu heb of hoe ik dit kan zien.

Om te weten welke 3d-kaart je in je pc hebt steken doe dit:
Druk de windows toets samen in met r typ nu dxdiag druk op enter. Selecteer vervolgens het beeldscherm tabblad achter naam bij de apparaat sectie zie je staan welke 3d-kaart er in je pc steekt.Indien je een ATI kaart heb zou je ook eens oudere drivers kunnen proberen want ik heb ook al problemen gehad die opgelost waren door oudere drivers (stuurprogramma's) te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan