Hallo, ik zit met een probleempje. Ik heb de Nvidia GeForce FX5200 videokaart. Nadat ik de nieuwste driver heb geinstalleerd, wil m'n pc niet meer opstarten. Ik kan hem dan alleen nog maar opstarten met de laatst bekende instellingen waarin de pc nog wel werkte. Ik heb precies de stappen gevolgd die in het topic "recentste drivers + veel voorkomende problemen" staan. Ik ben zelfs nog een stapje verder gegaan door bij software m'n graphic drivers te deleten. En ik heb zelfs een drivercleaner er op los gelaten op advies van een moderator van americasarmy. Als ik dan de pc weer opstart zie ik rechtsonder een ballonnetje met "nieuwe hardware gevonden" en dan vervolgens "hardware geinstalleerd en klaar voor gebruik". Als ik dan de laatste drivers installeer en de pc weer op wil starten, crasht ie. Ik kan hem dan alleen nog maar opstarten met de laatste bekende settings. In het bios heb ik gekeken maar kan de optie's die in het voornoemde topic staan niet vinden. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje huiverig voor om daar iets in te veranderen aangezien ik niet echt veel weet van pc's. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen en ik wil niet teveel zelf aanmodderen omdat ik bang ben dat ik iets ontzettend stoms doe en iets onherstelbaars doe zodat ik nog verder van huis ben. Ik zie graag reacties tegemoet.
Groetjes Lenney.
Groetjes Lenney.