Problemen met installeren Revo Uninstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Op een tweedehands gekochte laptop (geen smoesje) stond een illegale versie van Revo Uninstaller. Leek me wel iets en dus paar dagen geleden RU 'officieel' gekocht.
Dus eerst maar even de illegale versie er af, dacht ik. Maar.... dat gaat niet zomaar. Merkwaardige is dat na installatie van de ofiiciele versie (inmiddels zo'n 6 keer gedaan) toch de illegale versie 'steeds weer' geinstalleerd wordt!! Wel de laatste versie 3.20 (was 3.10). Maar ik wil natuurlijk van de melding 'cracked by xxxx' af.

Wat heb ik gedaan:
- op de juiste wijze via 'Programma's en onderdelen' RU verwijderd. Installatiemap was keurig volledig verwijderd
- met CCleaner de restjes uit het register verwijderd
- in het register en op alle schijven gezocht naar restjes van RU, maar niets gevonden.

Merkwaardig en hardnekkig probleem. Wat kan ik nog meer doen? Oh ja, het os is Windows 8.1.

http://www.advanceduninstaller.com/

Probeer hem eens met deze te verwijderen.

Overigens kan het een bestand zijn wat wordt geladen vanuit opstarten, in Ccleaner zijn daar diverse tabs voor zoals taakplanner.

Bedankt voor je snelle reactie en tip..

Advancedinstaller gebruikt om te verwijderen, echter helaas.... Ook nog in CCleaner en in in Taakbeheer van Windows gekeken (bij processen) of er nog iets bij het opstarten van Windows geactiveerd wordt, maar er stond niets van RU bij.

Echt een zeer hardnekkig probleem!!

Even een vraagje over dit Forum. Als ik het goed begrijp kan ik alleen op de laatste reactie reageren met 'Reageer op dit bericht'. Dus bij voorlaatste (of daarvoor) kan ik alleen quoten? Of begijp ik iets niet goed...

Lijkt me wel, want je hebt inmiddels toch een betaalde versie!

Even een vraagje over dit Forum. Als ik het goed begrijp kan ik alleen op de laatste reactie reageren met 'Reageer op dit bericht'. Dus bij voorlaatste (of daarvoor) kan ik alleen quoten? Of begijp ik iets niet goed...
Je kunt en hoeft alleen te reageren, een quote mag maar is overbodig indien je de de laatste reactie quote en vind met hier ook niet prettig.

Over het probleem, had je de C: schijf ook nog afgezocht op "revo"?

Bedankt voor je reactie...

Misschien begrijp ik het niet goed, maar wat ik wel eens lastig vind, is wanneer je op de een-na-laatste (of nog daarvoor) wilt reageren, dit niet kan; je kunt alléén op de laatste reageren met 'Reageer op dit bericht'. Toch?

Je kunt en hoeft alleen te reageren, een quote mag maar is overbodig indien je de de laatste reactie quote en vind met hier ook niet prettig.

Over het probleem, had je de C: schijf ook nog afgezocht op "revo"?

Sorry, vergeten te melden... ik had inderdaad alle partities 'en in het register' al gezocht naar het woord Revo, maar dus niets gevonden...

Toch wel een goed idee om een bericht te sturen naar Revo....:thumb:

Inmiddels antwoord en uitgevoerd. Werkte perfect. Mooi..

Voor degenen die geinteresseerd zijn..

In order to remove the cracked version and use your licensed version of Revo Uninstaller Pro 3.x, please take these steps:
1. Navigate to C:\ProgramData\VS Revo Group\Revo Uninstaller Pro\revouninstallerpro.lic and delete revouninstallerpro.lic file
2. Reinstall Revo Uninstaller Pro again
3. Activate using your serial number

Nogmaals dank aan allen die meegedacht hebben over de oplossing!!

Klopt, helemaal niet aan gedacht. Anders had ik het dus eerdewr gevonden. Helaas....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan