Problemen met installeren van microfoon voor de WII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Memorials

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Ik heb nog een microfoon liggen voor de nintendo wii, dus ik dacht dat ik die wel even kon gebruiken voor zangspelletjes. (Boogiestar, Sing it etc.)

Ik weet niet hoe het komt, maar op de een of andere manier werkt er maar 1 USB poort bij mij. Opzich geen probleem zou je zeggen, maar ik heb in de goede poort al een Stick met spelletjes voor de wii, en in diezelfde moet dus ook een microfoon wat dus niet kan. :confused: Ik heb al talloze dingen geprobeerd, zoals ze omwisselen, een USB-aansluiter maar het werkt gewoon niet. Ik weet zeker dat het niet aan de microfoon zelf ligt, en dat het niet om het feit gaat dat de spellen gedownload zijn. Want mijn moeder (ja, ik ben een meisje van 14 :o) heeft het vroeger wel eens voor elkaar gekregen om diezelfde microfoon wel te laten werken, maar ze weet gewoon niet meer hoe ze dat heeft gehad.

Draadloos is ook niet echt een optie, want wij zijn niet echt heel 'rijk' zeg maar.

-x

Laatst bewerkt:
en dat het niet om het feit gaat dat de spellen gedownload zijn

een omgebouwde WIJ dus... geeft uiteidelijk altijd problemen, dat zal ook de oorzaak zijn dat de 2de usb poort niet werkt.

Ja, maar hij werkte eerst wel. :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan