problemen met installeren via IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja79

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Goededag,

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Vandag mijn computer terug gekregen nadat deze gecrashed was door een virus. Alleen het besturingssysteem stond erop ( windows xp) en heb 78 updates moeten doen na installering servicepack 3

Als ik adobe flash player wil installeren kan ik op de "knop" drukken wat ik wil, maar hij opent geen nieuw venster. Dit geld ook als ik bijv. google chrome wil installeren. Als ik dan op de knop download druk, doet ie niets.

Als ik youtube opstart alleen maar zwart vlakken, kan geen video's afspelen.

Ik begin nu een beetje in paniek te raken... Waarom doet hij niets??

Als virus beschermer staat McAfee Enterprise 8.5 erop...

Ik hoop dat iemand kan/wil helpen...

Alvast bedankt!

Extra, internetopties, gevanceerd. Stel IE eens opnieuw in.

Dit heb ik nu geprobeerd, maar als ik bij adobe op de knop akkoord, en nu installeren druk dan gebeurt er niets...

Ik kan trouwens ook niet op de smiley's hiernaast drukken...

en weer doet ie niets... Ik word er gewoon chagerijnig fijn... en dat gebeurt niet vaak.... Dit is gewoon zo frusterend!
Waarom doet het gewoon niet waar ik om vraag?

en als ik naar windows update ga krijg ik een blanco pagina...

Heeft het soms te maken met ActiveX-besturingselementen? Normaal krijg ik die pop up als ik wat wil installeren en nu helemaal niet.

Laatst bewerkt:
ik ben blij dat je mij in ieder geval geprobeerd heb te helpen...

Kan het aan de Mcafee liggen. Deze ging automatisch installeren, maar nu ik het wil verwijderen uit de software lijst doet ie dat niet.

Dat zou zomaar kunnen al zou het mij verbazen. Er zijn immers miljoenen (?) users die die tool hebben en het lijkt mij redelijk logisch dat er dan veel info te verkrijgen zou zijn omtrent ellende met de installatie van IE.
Je zou Ccleaner kunnen proberen om Mcafee (tijdelijk) te verwijderen, of als alternatief, de veilige modus?

Laatst bewerkt:
Probleem opgelost

Uiteindelijk een tool gevonden om MCafee te verwijderen. Die bleek het grote probleem te zijn.

Ik heb daarna IE 8 opnieuw geinstalleerd evenals AVG 9.0

Alles werkt nu zoals het hoort. Bedankt voor je aandacht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan