Problemen met installeren Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maester

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2007
Ik heb een nieuwe harde schijf (160 gig.) in mijn computer gezet, waarop ik Windows XP probeer te installeren van cd-rom. Dit gaat goed tot het gedeelte dat de computer gaat herstarten: laat ik de cd er in zitten dan gaat hij opnieuw windows set-uppen, haal ik de cd er uit dan verschijnt op het scherm de mededeling de boot disk te plaatsen (die ik niet heb). Wat gaat hier foet?

is er ook ruimte van je harde schijf af??.. want het kan ook zijn dat je heb gedaan
Windows starten zonder wijzigingen op de harde schijf.. dan gaat hij windows opstarten vanaf de CD/DVD... en als je dan de cd/dvd eruit haalt .. dan kan hij niet meer opstarten (dan mist hij bestanden om te starten)

Boot Disk = CD / Floppy / DVD waarvan hij Windows moet starten

heb je je nieuwe schijf eerst geformateerd

Harde schijf

Willem,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik heb de nieuwe harde schijf uiteraard eerst geformatteerd.
Kun je mij verder helpen?

Windows XP op nieuwe harde schijf

Ik heb nogmaals geprobeerd Windows XP op de nieuwe harde schijf te zetten, maar ik kom echt geen stap verder. Misschien moet ik er nog bij vermelden dat ik een Packard Bell computer heb. Misschien dat de procedure hierbij anders is dan een normale computer. De moed zacht mij in de schoenen! Help mij!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan