problemen met interne card readers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos_Hullegie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2003
Mijn computer (XP home edition) heeft standaard een aantal kaartlezers (SD, smart media, memorie stick etc), die lange tijd goed hebben gefunctioneerd. Om de een of andere reden werken ze niet meer. Ze worden ook niet meer weergegeven bij "deze computer". Ik heb onder "systeem" bij hardware gekeken maar hier werkt volgens de computer alles normaal (ik herken overigens deze poorten niet).
Ik heb geen bewuste handeling verricht om de poorten te verwijderen. Wel heb ik onlangs een ethernet ADSl router geplaatst (werkt goed).
Wie weet hoe ik weer toegang krijg tot mijn cardreaders?

Jos Hullegie

Effe een vraagje: Is da die Aldi PC?
Indien ja, zou ik proberen de drivers ervan opnieuw te installeren. Die staan normaal op je hardeschijf.
Gr.

bij mijn medion (aldi pc) moet "dit.exe" draaien anders zijn m'n card stations niet toegankelijk.

had ik uitgezet in msconfig want met die naam maak je geen indruk.

mischien ook zoiets?

Ik zie dat de vraag al de status opgelost heeft, maar toch wil ik dit even kwijt:

Restspanning op het moederbord wil ook nog wel eens problemen opleveren met de cardreader; trek gewoon even de stroomkabel uit de pc (als die uit staat) druk dan even je aan / uit knop op de voorzijde in, en houdt deze 2 of 3 seconden vast, loslaten en hetzelfde nog twee keer herhalen, daarna stekker er weer in, en opnieuw opstarten. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan