Problemen met Internet Explorer 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Berichten
240
Sinds gisteren heb ik het volgende probleem : Ik maak gebruik van Internet Explorer 6 onder Windows Xp. Elke keer als ik een website wil openen dien ik precies 20 seconden te wachten. Dit kan ik evenwel verhinderen door telkens snel op de knop 'vernieuwen' te drukken, boven op de balk. Dan opent mijn webpagina wel op de normale manier. Mijn pc is virusvrij, ad-aware vindt geen spyware en de schijf is gedefragmenteerd. Ik vermoed dus dat het probleem bij de browser ligt want die gaf in het verleden ook al regelmatig foutmeldingen. Kan dit probleem opgelost worden door het installeren van 'Netscape' of dien ik 'Explorer' best eerst te verwijderen ?
 
Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.
Gebruik in de bovenstaande link de knop "Reageer op bericht".

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Soms is daar nog wat in te vinden/repareren.
 
Even een vraagje aan tclaesse....
Heb je uberhaupt de aanwijzingen van Crash en Tanja al uitgevoerd? Zoniet, doe dat dan eens eerst en mocht het niet helpen dan kijken we weer verder.
 
Bedankt!

Na het uitvoeren van ad-aware (geklikt op de globe voor update) is mijn probleem inderdaad van de baan!
Niet minder dan 140 nieuwe objecten werden verwijderd. Bedankt Tanja1938, Crash & Raymond Bos voor jullie hulp! Internet gaat ook veel sneller dan voordien.
 
Graag gedaan:thumb:

En wil je je pc echt helemaal schoon hebben, doe dan toch nog een scan met spybot want die vind vaak weer andere spyware. En met een hijackthis log kunnen de experts ook nog "foute" dingen van je pc halen.

En het is inderdaad belangrijk dat je voor iedere scan eerst de updates ophaalt. Dat heb je nu ook gezien;)
 
Laatst bewerkt:
Het blijft een groot probleem dat Spyware gedoe. Zoveel luitjes die er last van hebben. Nou ja, ben blij dat het opgelost is en nu maar je putertje lekker schoon houden in het vervolg.
 
spybot

Tanja,

Op welke manier kan ik spybot het beste installeren ? Via tucows ? Geeft dit nooit mogelijke conflicten met Ad-aware ?
 
spyware

Ok dan zal ik spybot installeren op www.download.com
Het verbaast me echt dat de snelheid van Internet nu plots is veranderd! Oh ja, ik typte daarnet Tanja1938 - dat was een foutje! :) Ook ik ben van 1968
:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan