problemen met internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hallo,

Sinds gisteravond krijg ik als ik een op site wil op internet steeds de kreet " Fatal error: Call to a member function xpath() on a non-object in /web/serp/se.php on line 581"

Ik had al een aantal dagen niet op internet gezeten maar gisteravond krijg ik deze melding als ik door wil klikken in bijvoorbeeld zoekopdrachten in google. Op google kan ik dan nog wel maar als ik dan verder wil gaan krijg ik deze melding. Boven in de adresbalk staat dan dat ik doorgelinkt wordt naar http://pleasewaitredirecting.com(en dan de pagina die ik eigenlijk wil bezoeken).

Weet iemand hoe ik weer gewoon normaal op internet kan en alle pagina's kan bezoeken die ik wil ipv steeds die kreet krijgen en niet verder komt dan de zoekopdracht van google.

Alvast bedankt.

Als die site een error geeft ligt het aan de html code en niet aan je browser ;)

Even Windows update doen, of heb je toevalling afgelopen week/weken een update gedaan? Meestal zit daar het probleem.

P.S. Gebruik een andere browser. IE is niet de beste browsers (ookal beweert Microsoft van wel!) Firefox of Google Chrome zijn de betere browsers.

@applefaq: Als het eerst niet zo was en nu wel kan het aan de browser liggen... En als google een script fout heeft zijn ze wel heel erg aan heb bezuinigen!

Even Windows update doen, of heb je toevalling afgelopen week/weken een update gedaan? Meestal zit daar het probleem.

P.S. Gebruik een andere browser. IE is niet de beste browsers (ookal beweert Microsoft van wel!) Firefox of Google Chrome zijn de betere browsers.

@applefaq: Als het eerst niet zo was en nu wel kan het aan de browser liggen... En als google een script fout heeft zijn ze wel heel erg aan heb bezuinigen!

Toch geeft hij een error aan
maargoed, alles kan tegen woordig ;)

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb firefox geinstalleerd.....en er is een wereld voor mij open gegaan :thumb: Wat een snelheid zeg.....voor mij geen IE meer. Kan ik IE nu gewoon van mijn computer verwijderen? Of zit dat gewoon aan Windows vast.

Mooi, weer iemand die als 'n tevredener mens kan browsen :D
Internet Explorer zit helemaal ingebakken in Windows, dus dat kun je niet verwijderen. Maar dat hoeft ook niet, 't zit verder niet in de weg.
Je kunt bij software wel kiezen voor verwijderen, maar 't enige dat dan wordt verwijderd zijn 'n paar icoontjes en links.

Idd, Firefox is idd wel sneller als IE aleen vond ik IE wel gebruiksvriendelijker..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan