Problemen met internet/game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem123

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
6
Als ik een online game ga spelen kan ik het voor 10 sec, spelen daarna wordt ik helemaal van internet afgegooid als ik dan gewoon weer op internet wil kan dat ook niet terwijl mijn internet verbinding Nog aan staat kan ik nergens meer opkomen maar als ik geen online games ga doen heb ik geen probelemen om gewoon op internet site`s dus ik heb alleen probelemen bij online games dan wordt ik zo als ik het zeg helemaal van internet verbannen

Ik heb adsl internet van kpn
11 mbps
 
over welk spel heb je het eigenlijk?

soms wil een update naar de laatste versie van je spel (patch) wel eens lukken.
 
phoe, daar heb ik nog nooit van gehoord. verder zou ik het eigenlijk ook niet weten. ik speel amper online, maar als ik met een spel online speel waren dit mijn oplossingen. misschien dat het bij jouw ook hielp.

het enige wat ik nog in mijn hoofd kan halen is dat de firewall iets tegen houd. zet hem voor de grap eens uit, of voeg je spel toe aan de lijst van toegestaane programma's voor de firewall.
 
phoe, daar heb ik nog nooit van gehoord. verder zou ik het eigenlijk ook niet weten. ik speel amper online, maar als ik met een spel online speel waren dit mijn oplossingen. misschien dat het bij jouw ook hielp.

het enige wat ik nog in mijn hoofd kan halen is dat de firewall iets tegen houd. zet hem voor de grap eens uit, of voeg je spel toe aan de lijst van toegestaane programma's voor de firewall.


Ja daar het ik zelf ook al aangedacht maar ik heb even gekeken paar dagen geleden maar de game staat al toegestaan bij firewall :(
 
je kunt nog eens proberen om de firewall met de antivirus uit te zetten (dit is wel gevaarlijk, dus je moet niet vergeten hem weer aan te zetten als je weer gaat surfen op internet) en dan nog eens proberen. als het lukt weet je in ieder geval dat het daar iets mee te maken heeft. ik heb vaker ook spellen via lan gespeeld die ik heb toegestaan bij de firewall, maar hij deed het pas toen ik de firewall helemaal uitzette.
 
je kunt nog eens proberen om de firewall met de antivirus uit te zetten (dit is wel gevaarlijk, dus je moet niet vergeten hem weer aan te zetten als je weer gaat surfen op internet) en dan nog eens proberen. als het lukt weet je in ieder geval dat het daar iets mee te maken heeft. ik heb vaker ook spellen via lan gespeeld die ik heb toegestaan bij de firewall, maar hij deed het pas toen ik de firewall helemaal uitzette.

Ik heb het via draadloze netwerk maar een jaar geleden speelde ik de game ook toen had ik nergens last van maar nu opeens wel ;)
 
tja, verder zou ik het ook niet weten,

suc6 nog verder :thumb:

mischien kun je naar de maatschappij van het spel mailen en om support vragen?
 
age of empires

ik heb het spel age of empires en het spel lukt niet online ik speel het via een programma online en het geeft deze waarschuwing


Proxy or Firewall Detected.

GameSpy Arcade has detected that your computer's internal IP address (192.168.1.6) is different than its external IP address (87.210.154.174). This may be caused by firewalls, a NAT proxies, or other unusual network configurations and may prevent you from hosting a game. Please see our Firewall Guide for further information. You can access it by choosing "Help with GameSpy Arcade" from the Help menu.


kan er iemand me helpen
 
als ik het goed snap, staat de firewall het spel in de weg. je moet dus het programma in de lijst toevoegen waarin alle programma's staan wat toegang tot het internet hebben.

je kunt je spel toevoegen (als dat nog niet gedaan is) door het volgende te doen. ik doe het uit mijn hoofd dus het kan iets afwijken.

confugratiescherm --> firewall --> eigenschappen --> uitzonderingen --> je kunt hier je spel toevoegen.
 
antivirus

mijn firewal staat uit en bij mijn antivirussysteem(norton 2005) staat hij toegevoegd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan