Problemen met internet tijdens het gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

virtwo

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Berichten
104
Hallo.

Als ik een game speel, heb ik af een toe een haper.
( Ik zie dat zelf niet, maar andere mensen zien dat wel )
Als voorbeeld om dit duidelijk te maken( voor degene die gamen is dit een stuk makkelijker om te begrijpen.

Bijvoorbeeld: GunZ: Ik krijg een sign boven me character, dat laggt, en iedereen staat still voor ong. 2 seconden, maar ik ben het probleem niet hun. dus hun zien mij zo gezegt in game taal [ SPIKEN ].
Ik heb dus problemen met me draadloze internet. Ook als ik een game speel, valt het internet wel is uit.

Het is denk ik wel duidelijk dat ik niet zo best internet heb. Hoewel tijdens MSN het internet niet uitvalt. Mischien kan het wel geen games aan. Daarom vraag ik om advies Hoe ik mijn internet kan verbeteren Voor vooral GAMEN

Dank u.
 
Hallo.

Als ik een game speel, heb ik af een toe een haper.
( Ik zie dat zelf niet, maar andere mensen zien dat wel )
Als voorbeeld om dit duidelijk te maken( voor degene die gamen is dit een stuk makkelijker om te begrijpen.

Bijvoorbeeld: GunZ: Ik krijg een sign boven me character, dat laggt, en iedereen staat still voor ong. 2 seconden, maar ik ben het probleem niet hun. dus hun zien mij zo gezegt in game taal [ SPIKEN ].
Ik heb dus problemen met me draadloze internet. Ook als ik een game speel, valt het internet wel is uit.

Het is denk ik wel duidelijk dat ik niet zo best internet heb. Hoewel tijdens MSN het internet niet uitvalt. Mischien kan het wel geen games aan. Daarom vraag ik om advies Hoe ik mijn internet kan verbeteren Voor vooral GAMEN

Dank u.

ten eerste je internet is niet slecht!
Dit ligt aan je draadloze internet wat niet zo betrouwbaar is als bedraad netwerken

je kan dit verbeteren door
- betere draadloze kaart te kopen
- dichter bij het acces point te gaan zitten
- op bedraad netwerk over te gaan.
 
ik heb het ook. maar ik denk dat het ook de omgeving is. want mijn broer en ik hebben dezelfde kaart maar hij heeft goed internet tijdens gamen en ik slecht. ik denk dat het bij mij eraan ligt dat ik een ijzer bureau heb en hij een houten. wat ik heb gedaan is wat aluminium folie rond de antennes zodat hij een beter ontvangst krijgt en het lijkt goed te werken (meestal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan