problemen met internet (wit scherm)

• Onderwerp starter Onderwerp starter padt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

padt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Sinds een paar weken krijg ik een wit scherm als ik wil linken naar een andere site Met dit scherm kan ik bepaalde sites niet meer bezoeken. Wie heeft er een oplossing.
..
Groetjes

Hoi en welkom op Helpmij:)

Allereerst zou ik je willen vragen je vraag in de juiste sectie te willen plaatsen aangezien dit niks met je BIOS of Hardware te maken heeft;)
Verder begrijp ik je vraag niet helemaal. Is het zo dat als je op een bepaalde site zit en daar op een link naar een andere site klikt dat dan niet gaat?? Zijn dat steeds dezelfde sites of maakt dat niet uit?
Mischien ook wel handig om te weten voor ons welk besturingssysteem je hebt en welke browser en versie.
Bedankt,

Raymond

Hoi Raymond,

Het klopt, wanneer ik op een site zit en ik wil door klikken of linken naar een andere dan krijg ik een leeg scherm te zien. Het maakt niet uit wat voor site. Wel heb ik een andere virusscanner geinstalleerd. Ik heb windows xp en weinig ervaring met de computer.

groetjes Hil

Dus het is sinds die nieuwe scanner? Welke scanner en heb je ook een Firewall?
Zet hem eens uit en probeer het dan eens....

Ik heb een paar weken geleden hitman-pro geinstalleerd omdat ik helemaal vast zat. Vanaf die tijd werkt de computer perfect behalve dan de lege schermen. Soms kan ik op vernieuwen klikken en dan lukt het wel, maar met sommige lege velden niet. De firewall heb ik ook al uitgeschakeld maar het probleem is er nog steeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan