Achtervisser
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2008
Vorige week zette ik mijn LaCie-netwerkschijf gewoon uit. Enkele uren en enkele honderden kilometers verder wilde ik 'm weer aanzetten, maar.... hij weigerde alle dienst. Op mijn hulpvraag bij LaCie of ze mij zouden kunnen garanderen, dat de data er nog op zouden staan na reparatie, kreeg ik als antwoord: Je hebt de garantie dat alles eraf is. Andere hulp wilde men niet bieden. In een van de volgende berichten kreeg ik als opmerking: ach, de garantie is toch bijna verlopen. Ze meldden me, dat volgens hun bedrijf de garantie zelfs drie maanden eerder zou verlopen, dan ik meende op grond van de aankoopdatum. Coulance en service valt dus een beetje tegen.
Nu mijn vraag aan wie me maar helpen wil...: Hoe kan ik de data van de harde schijf afhalen. Ik heb 'm al eens rechtstreeks aangehangen aan een computer. In de opstart geeft de computer gewoon aan, dat het om een Maxtor 300GB-schijf gaat. Als Windows eenmaal draait, geeft Deze Computer aan, dat er geen ruimte meer beschikbaar is en ook dat er geen ruimte in gebruik is. De data zijn dus totaal onzichtbaar. HOE KAN IK ZE WEL ERAF KRIJGEN?????
Nu mijn vraag aan wie me maar helpen wil...: Hoe kan ik de data van de harde schijf afhalen. Ik heb 'm al eens rechtstreeks aangehangen aan een computer. In de opstart geeft de computer gewoon aan, dat het om een Maxtor 300GB-schijf gaat. Als Windows eenmaal draait, geeft Deze Computer aan, dat er geen ruimte meer beschikbaar is en ook dat er geen ruimte in gebruik is. De data zijn dus totaal onzichtbaar. HOE KAN IK ZE WEL ERAF KRIJGEN?????