Problemen met laden specifieke sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjebbe beekman

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Hallo al sinds een tijdje kom ik niet meer op sites gerelateerd aan de vpro, postbank.de .
Ik heb de vpro gemaild maar een keer een kort berichtje van de webmanager (?) mogen ontvangen dat hij er ook nooit van het probleem heeft gehoord en daarna radio stilte.
Ook heb ik hier http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=13065 mijn probleem voorgelegd en een hoop hulp gekregen maar helaas zonder resultaat.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is?

groet Tjebbe

Ik heb die HijackThis van je eens bekeken en dat topic ook, ze doen daar in het begin ook maar een gokje met betrekking tot wat ze zien volgens mij. De volgende dingen viel mij op.

O23 - Service: app_filter - Unknown owner - C:\Programme\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcAppFlt.exe

O23 - Service: Forceware Web Interface (ForcewareWebInterface) - Unknown owner - C:\Programme\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\Apache

O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - Unknown owner - C:\Programme\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcIp.exe

O23 - Service: ForceWare user log service (nSvcLog) - Unknown owner - C:\Programme\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin\nSvcLog.exe

Je gebruikt Network Access Manager / Firewall van NVIDIA. Ik denk dat daar je probleem inzit. Schakel die Nvidia firewall / netwerk manager eens uit en kijk of je dan nog steeds het probleem hebt. Dan weet je zeker dat daar je probleem niet / wel inzit, want er staan zo te zien ook filters ingesteld daarvoor.

Als je de logs ervan bekijkt zou je ook moeten kunnen zien wat er wel / niet geblockt wordt als je 1 van de sites bezoekt.

Laatst bewerkt:
je hebt gelijk!!!

ja hoor ik heb em uitgezet en flop daar is de vpro weer!!!
Maar hoe nu verder ? Ben niet zo heel ervaren met de computer instellingen etc.
Kan ik in de firewall iets uitschakelen zodat ie toch aanstaat maar niet meer de vpro etc. blockt?

dank voor je snelle reactie !!
Zat echt al een tijd met m´n handen in het haar.

grt tjebbe

Firewalls zijn over het algemeen HET probleem van niet kunnen bezoeken van sites.

Ik heb de NV firewall wel, maar niet geinstalleerd op moment, vanwege dat ik een complete Panda origineel heb. Loop gewoon op het gemakje even alle mogelijke opties af en kijk eens naar wat er gefilterd/geblokkeerd wordt overal. Het is even een kwestie van goed zoeken. Is ook wel goed voor je eigen kennis, dan weet je voor een volgende keer gelijk waar alles zit.

En als het goed is zit er ook een complete handleiding bij, want hij hoort bij de nforce chipset en komt denk ik van je moederbord CD. Dus of je handleiding is al te vinden via de help van het programma, of hij staat gewoon in de documenten van die CD.

ai weer niet

Ik ben het programma door gaan lopen.
erg onoverzichtelijk moet ik zeggen, loopt via een website(?)
Nergens kan ik een lijst vinden met sites die geblokkeerd worden.
Vervolgens heb ik de instelling terug gezet naar de fabrieks stand, daar het vroeger allemaal prima liep leek mij dit logisch.
Helaas geen resultaat.
Maar nu is het zo dat als ik de firewall uitzet, ik nog steeds de vpro site niet op kom.
Gaat ie nu helemaal niet meer uit?
Heb de pdf met instructies doorgekeken maar kan ook nergens iets vinden over een lijst met sites die automatisch geblockt worden.
Het duizeld me behoorlijk als ik al die termen lees en durf ook niet zomaar overal aan te zitten.
Wil je me alsjeblieft nog iets verder op weg helpen?

grt
tjebbe

Okee computer opnieuw gestart zonder firewall nu ben ik weer op vpro !
Maar hoe kan ik de firewall instellingen veranderen zodat ie wel aanstaat maar de vpro niet blockt?

Laatst bewerkt:
Ik zou hem moeten installeren wil ik je vragen specifiek kunnen beantwoorden.

Okee computer opnieuw gestart zonder firewall nu ben ik weer op vpro !
Maar hoe kan ik de firewall instellingen veranderen zodat ie wel aanstaat maar de vpro niet blockt?

Als het goed is logt de nvidia firewall alle gebeurtenissen. In die logs kan je terugvinden wat er precies geblockt is en waarom. Daar moet je in zoeken. Ik zal hem ook weer eens installeren. Ik was niet zo heel fan van het paket, vanwege de geavanceerdheid ervan en de vele dingen die ik niet gebruik.

Misschien komt er nog iemand langs die het wel precies kan vertellen hoe en wat. Op mij moet je in ieder geval tot na vanavond wachten.

enge situatie

:shocked: Ik had de nividea uitgeschakeld en sygate erop gezet, alles werkte op die manier behalve dat het nogal lang duurt voordat de computer opstart.
Ik was die vraag hier aan het opschrijven en krijg een bericht, de computer wordt opnieuw opgestart als je nog eens illegaal download maak ik je dood xd
in het duits.
De computer is inderdaad opnieuw gestart ben nu een virus scan aan het maken en behoorlijk geschrokken!
Heb je dit ooit meegemaakt?
Nividea staat weer aan, hoop dat het helpt.
Ga nog verder zoeken in nividea of ik er uit kom is er anders een andere firewall die je aanbeveelt?

grt tjebbe

Waar heb je sygate gedownload dan, want is gewoon gratis hoor.

hack?

had sygate via schoone pc.nl gedownload inderdaad gratis.
leek wel of er een kacker door mijn compu ging ?? kan dit??
heb nu sygate er af gehaald ben nog aan het scannen voor virus...
kan iemand zo op je computer komen met sygate aan?
heb nu nividea weer aan staan maar kan in de log niks anders doen dan kijken en niets veranderen of vrijgeven.
grt tjebbe

div. scanners

wel ik heb ewido en hitman pro en mijn virus scanner laten lopen.
resultaat 3 cookies: fake.Wget, Fastclick en Tribalfusion zijn gevonden.
Zou 1 hiervan dat bericht hebben kunnen achterlaten ?
Heb gezocht naar reacties over sygate en zie erg veel lovende reacties kan me dus niet voorstellen dat ie me niet goed zou beschermen.
Wil dus eigenlijk van die nividea af, hij blockt te veel zelfs m´n bank zodat online bankieren niet mogelijk is ...
Volgens mij ben ik van die 3 etters verlost moet m´n compu nog opnieuw starten kijken hoe dat gaat want dat duurde net erg lang.

grt tjebbe

Hitman Pro wordt hier niet aangeraden. De programma's die HMP gebruikt zijn ook afzonderlijk te gebruiken. Wil je ook nog even Ccleaner downloaden en deze je register laten nakijken. Een uitleg hoe te gebruiken vind je hier

Hitman pro is eraf ccleaner had ik staan en is uitgevoerd.
Laat nu ewido weer scannen en die vindt 13 infected objects...
Had net alles eruit dacht ik...

Zet als eerste eens systeemherstel uit. Laat Ewido nogmaals scannen. Afhankelijk van wat die vind kan je systeemherstel weer uitzetten.

Start > Alle programma's > Bureau accesoires > Systeemwerkset.

zo die is schoon!!!
Heb gelijk weer ccleaner ook eroverheen gedaan.
nix meer te vinden.
kun je me helpen met die firewall?

grt tjebbe

Maar natuurlijk. Zet systeemherstel weer even aan.

Je wilt dus overstappen van NVidia naar Sygate? Verwijder dan als eerste de firewall van NVidia, twee firewalls gaat niet werken en installeer Sygate.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan