Problemen met LAN-netwerkkaart ACER T671

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je het advies van mrmusic nog opgevolgd.
de driver van de T660 proberen.

Acer T671

Hallo,

Zou iemand aub. hier de rechtstreekse link naar de LAN-driver willen plaatsen, want op een of andere manier kan ik de driver niet vinden op de acer site. Download plaatsen mag ook.

p.s. vanavond ben ik niet op het forum i.v.m. werk

Bedankt !

Groeten

Hobbyist25

Hier de driver in zip formaat

Bijlagen

Problemen LAN-driver Acer T671

Hoi Iedereen,

Hartelijk dank, dankzij jullie advies heb ik nu een geinstalleerde netwerkkaart!

Nu kan ik eindelijk mijn router gaan installeren......
Enige probleem wat ik nu heb is dat mijn geluidskaart nog niet geinstalleerd is, verder functies werken allemaal. Op de site van acer geen driver kunnen vinden hiervoor, toevallig iemand van jullie nog een idee hoe/wat hiermee te doen, zodat ik ook lekker muziek kan luisteren?

Nogmaals alvast dank,:thumb:

Groeten

Hobbyist 25

En heb je al bij de T660 gekeken daar staat een audio driver maar is te groot om hier neer te zetten.

Acer T 671

Hoi,

Fantastisch, nu werkt ook de geluidskaart, heel mooi!

Bij het opstarten geeft hij nu weer Fout kan astra32.EXE niet vinden,
ben nu windows update aan het doen, misschien dat het nu goed komt.

Nog een klein vraagje bij het opstarten komt hij op het bureaublad zegmaar(beginscherm) en opent er vanzelf een venster, dat wil ik niet, hoe moet ik dit wijzigen?

Groeten

Hobbyist25

dat is een beetje een vage vraag.
kun je niet een plaatje maken en dat hier plaatsen.

Problemen Acer T671

Hoi,

Sorry, plaatjes posten lukt mij niet, ben daar niet zo handig in.
Zal de 2 probleempjes iets duidelijker omschrijven.

1 Ik zet de computer aan, start windows op en zie WELKOM, in plaats van dat ik dan de achtergrond zie, opent er een venster met bestanden erin, dit is waarschijnlijk een instelling in de opstartvoorwaarden die gewijzigd moet worden.

2 hij geeft foutmelding dat hij het bestand C;Windows/astra32.EXE niet kan vinden als je dan op ok klikt is het weg, maar je krijgt de melding steeds terug bij het opstarten.

Hopelijk is dit iets duidelijker omschreven

Bedankt

Hobbyist25

Astra 32 is een programma om je systeemgegevens te bekijken. Is die nog geïnstalleerd?
Zo nee. Heb je deze op de juiste manier verwijderd?
Dat wil zeggen, via Configuratiescherm --> Software.
Of via het startmenu --> uninstal program?

Voor wat betreft je venster wat geopend wordt tijdens de opstart.
Staat er een snelkoppeling in de map "opstarten" onder het startmenu wat een map opent?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan