problemen met lg 32lc51 tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

ron1959

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2011
hallo,
ik ben net aan gemeld en heb een vraagje
ik heb bovenstaande tv en deze doet bij het aanzetten echt raar
hij loopt na het aanzetten alle ingestelde zenders af zonder dat ik daarvoor een knopje hoef in te drukken
ik kan dit ook niet stoppen door een knop in te drukken van een bepaalde zender
het langs lopen van de zenders gaat echt snel en na een bepaalde tijd gaat het langzamer en blijft hij enkele seconden op een zender staan en schakeld dan weer verder door totdat hij 0ngeveer alle zenders 2x heeft gehad dan kan ik zelf weer op een zender afstemmen

kan iemand mij vertellen wat het probleem is

bvd ron

Probeer eens alle afstandsbedieningen weg te leggen (in een kast ofzo) en de tv dan met de hand aan te zetten. Misschien zit er een knop vast.

heb ik geprobeert maar hij blijft over de kanalen heen lopen

Ik zou aanspraak op je garantie proberen te maken, want volgens mij is het een software probleem.

Hallo,

Mijn moeder dr tv heeft dat ook iemand al een oplossing?
Groetjes Saskia

Garantie aanspreken van fabrikant. Probeer anders eens de batterijen uit de afstandsbediening te halen en met de knop aan te zetten. Anders is de afstandsbediening kapot.

Het zit m volgens mij juist in de knopjes. Want de afstandsbediening van de tb gebruikt ze niet (alleen die van upc). En de tv zet ze via het knopje aan. Ik zal inderdaad s gaan vragen bij de winkel of fabrikant.
Maar hoopte stiekem dat iemand het al aan de hand had gehad en het opgelost heeft.

Succes ermee!
P.S. eigenlijk zou ik je moeten aangeven bij een moderator, omdat je post in een oud forum van iemand anders met je eigen vraag, maar omdat je nieuw bent, zal ik het niet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan