Problemen met links aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Millwall

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2003
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn explorer. Telkens ik een link aanklik blokkeert hij, er komt dan op dat het programma niet reageert en het beeld wordt wit. Als ik dan een tijdje wacht schiet hij terug in gang. Vreemd is dat ik het niet met elke link heb. Ik heb het bv ook met de balk in msn messenger om rechtstreeks naar de inbox van hotmail te gaan.
Als ik dus een link wil gebruiken typ ik die eerst in de adresbalk helemaal in en dan lukt het wel.
Eerlijk gezegd heb ik dit ook al met andere programma's gehad maar met explorer toch het vaakst.
Ik heb al gescand met ad-aware, een virusscan, explorer opnieuw geinstalleerd.
Alvast bedankt

Lees dit eens door: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Ok ik heb dit geprobeerd en dit lukt wel maar wel maar totdat ik mijn pc opnieuw opstart. Dan is het terug hetzelfde probleem.

Ondanks dat je hebt gescand zou het nuttig kunnen zijn een Hijack This Log te plaatsen, je zal je verbazen wat daar nog uit kan komen wat Ad-aware en Spybot over het hoofd zien of niet kunnen verwijderen: Hier plaatsen, KLIK-->Helpmij tegen spyware offensief deel 6<-- Druk daar op de knop "reageer op bericht" en post je log.

Geplaatst door gezina
Lees dit eens door: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Ik heb dit gedaan maar alleen bij de 2e kreeg ik een bericht dat de module niet te vinden was. Moet ik hier iets aan doen Zoja wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan