Biebje
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2008
Hallo,
Kunnen jullie mij helpen??
Ik heb een linksys router type wrt610n.
Ik heb deze tussen mijn vaste pc staan,werkt prima.
Nou heb ik ook een packard beel dott,deze zat ook aan de router met een draadloze verbinding,werkte ook prima.
Oja er zit een Atheros AR5007EG Wireless netwerk kaart op die dot
Tot een paar dagen geleden,ik kon met de dott het internet niet meer op
Na aan en uit gedaan te hebben,middagen er aan verspijkerd te hebben kom ik er niet uit.
Ik zie dat mijn router hem online weer geeft,nu hem ik hem verwijderd bij de router en krijg deze erniet meer op... heluppp
Ik ben er wel achter dat het door network magic komt,er zit een trail versie op volgens mij die verlopen is,en nou moet ik die kopen anders kan ik niet draadloos.Roep maar als ik het fout heb,maar ik denk dat het daar door komt.
Hebben jullie hier ervaring mee en hoe kan ik dit oplossen??
Krijg er de zenuwen van namelijk..
Groetjes Biebje
Kunnen jullie mij helpen??
Ik heb een linksys router type wrt610n.
Ik heb deze tussen mijn vaste pc staan,werkt prima.
Nou heb ik ook een packard beel dott,deze zat ook aan de router met een draadloze verbinding,werkte ook prima.
Oja er zit een Atheros AR5007EG Wireless netwerk kaart op die dot
Tot een paar dagen geleden,ik kon met de dott het internet niet meer op

Na aan en uit gedaan te hebben,middagen er aan verspijkerd te hebben kom ik er niet uit.
Ik zie dat mijn router hem online weer geeft,nu hem ik hem verwijderd bij de router en krijg deze erniet meer op... heluppp
Ik ben er wel achter dat het door network magic komt,er zit een trail versie op volgens mij die verlopen is,en nou moet ik die kopen anders kan ik niet draadloos.Roep maar als ik het fout heb,maar ik denk dat het daar door komt.
Hebben jullie hier ervaring mee en hoe kan ik dit oplossen??
Krijg er de zenuwen van namelijk..
Groetjes Biebje
Laatst bewerkt: