Problemen met Malwarebytes Anti Malware Free

Status
Niet open voor verdere reacties.

halo123

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2013
Hallo Allemaal ik heb Malwarebytes op mijn pc geinstaleerd.
En gelijk daarna kreeg ik ongevraagd allerlei rotzooi op mijn PC.
Ik heb gelijk Malware weer verwijderd maar zit nog steeds opgescheept met de rotzooi.
Zoals een extra toolbar bovenin het beeldscherm.
Ik krijg elke keer een bericht in mijn scherm met een Riminder voor een Backup.
Een zoekmachine van Conduit.com.
En ik weet niet wat er nog in mijn PC verborgen is.
Hoe kan ik dit allemaal goed verwijderen van mijn PC.

MVG Rob

van een foute site gedownload ....
probeer in eerste instantie een systeemherstel naar een dag voor installatie.

Malwarebytes verwijderen met Revo Uninstaller, vergeet dan niet de advanced mode aan te vinken. Laat Revo zijn werk doen, hij kijkt ook of er resten zijn achtergebleven. Daarna nakijken met Ccleaner. Dan naar de site van Malwarebytes, en de goede versie downloaden en installeren. Dan updaten en een volledige scan laten doen. Mijn advies is om dit soort dingen altijd!! van de officiele site te doen. Blijf je problemen houden dan adviseer ik je om naar de site van Nucia te gaan en je probleem te posten onder "hulp bij virus infecties". Er zitten daar experts die je belangeloos zullen helpen. Succes.

http://www.nucia.eu/forum/forum.php

Ik raad ten sterkste af om adwcleaner te gebruiken als je niet weet wat je doet!! Ga gewoon naar Nucia als al het voorgaande niet helpt. Maar gebruik adwcleaner niet zomaar.

Ik heb Revo Uninstaller Pro 30 gratis trail op mijn PC gezet.
Ik zie geen advanced mode of ik kijk niet goed.
Kun je uitleggen hoe REVO werkt.
Waar kan ik de goede versie van malwarebytes downloaden en installeren.

MVG Rob

Ja natuurlijk, geen probleem hoor. Als je Revo opent, dan zie je een schermpje met allemaal icoontjes van wat er op je PC aan software staat. Zoek het icoon van Malwarebytes, en klik op het icoon. Daarna klik je in de bovenbalk op deinstalleren. Er zal dan een ander schermpje openen. Daar vink je aan, advanced mode en klik op volgende. Revo zal eerst een herstelpunt maken, daarna de ingebouwde deinstallatie van malwarebytes starten. Het kan zijn dat Malwarebytes vraagt of hij gedeinstalleerd moet worden. Dan klik je op doorgaan of ja. Vervolgens, als de deinstallatie compleet is, klik je op volgende. Revo zal dan naar resten gaan zoeken in je register. Die kan je vervolgens verwijderen. Klik weer op volgende, en als alles goed is gedeinstalleerd, zal Revo dat aangeven. Het kan ook zijn dat er eerst nog een schermpje komt met nog meer resten, die gewoon verwijderen. Mvg Ed.

Hier download je de originele Malware bytes. Je kan kiezen uit de free en de pro versie. De proversie zal in trialmode zijn voor ik dacht 30 dagen. Je hebt dan realtime scanning. Na de trialversie kan je gewoon de Free versie blijven gebruiken. Je moet hem dan wel regelmatig zelf openen, en dan eerst updaten, voordat je gaat scannen.

http://www.malwarebytes.org/

Laatst bewerkt:
Ik krijg iets anders te zien nadat ik op het icoon van malwarebytes anti malware heb geklikt.
Ik krijg drie opties.
Optie 1 Volledige registerbank opmaken is voltooid.

Optie 2 Analyseren en activeren van de ingebouwde uninstaller van het progamma om een standaard
installatie uit te voeren.

Optie 3 Klik op doorzoeken om achtergebleven bestanden,mappen en register-items op te sporen.

En tevens een ZOEKMODUS 1 veilig 2 middelmatig 3 grondig.

Optie 2 eerst. En als het goed is, krijg je dan een berichtje van de ingebouwde uninstaller of hij gedeinstalleerd moet worden. Daarna volgt vanzelf optie 3 als het goed is. Zoekmodus grondig, want alle resten moeten eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan