problemen met me drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

thecobra88

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
ik heb een volledige pc overgebouwd naar een andere pc kast maar zit met een aantal problemen:

ik heb windows xp sp3 geinstalleerd staan en heb dus een Sapphire HD3650 512m DDR2 PCI-E Dual zoals t op t label staat van de kaart hier een afbeelding ervan:

Sapphire-HD3650-512MB-PCI-E-16x-HDMI.jpg

en heb dus volgens PC wizard 2010 een Intel Pentium D940 @ 3200Mhz cpu en volgens Speccy heb ik een Intel Celeron 352

maar ben me suf aan het zoeken geweest naar een driver hiervoor en heb zelfs al een andere videokaart erin gehad van MSI met de cd erbij en die raakt dan in conflict of wat dan ook terwijl ik deze eerst op een ander moederbord had zitte ook met windows xp en werkte toen wel

kan iemand me helpen alsjeblieft

laat het me maar weten welke informatie je nodig hebt van me systemen of iets want k weet t niet meer
alvast bedankt gegroet melvin alias TheCobra88

beste frank deze heb ik al geprobeerd kom steeds uit op amd drivers en of dergelijke dus maar zal morgen proberen zo veel mogerlijk informatie van mijn computer systeem in mijn profiel zette want ga binnenkort een nieuwe bouwen maar dan blijft dit me reserve pc dus vandaar hopelijk spreken we snel en kom ik er met de forum leden aan uit alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja...maar je hebt de(ze) AMD drivers nodig hoor.Wat brengt jou aan het twijfelen?Krijg je een foutmelding met deze drivers ofzo?

ja ik krijg inderdaad foutmelding met het installeren ervan dat het eventuele conflicten op kan leveren of iets weet ff nie meer omdat ik dus met meerdere dingen bezig ben van me pc.

maar ook als ik via apparaatbeheer kijk staat er zo geel ballonetje bij en dan druk ik op stuurprograma bijwerken of wat dan ook kan ie niks vinden ook met zoeken naar nieuwe apparaten en internet doet ie t ook niet dus ma wens u en alle andere die me helpen alvast een fijn weekeind want ik ga dus ff weg en ben er maandag weer dus en hoop dan alles te kunnen weergeven
want gebruik 2 programmas die via forum heb om te kijken wat er allemaal inzit ma de een zegt weer deze cpu en de ander die dus moet ff goed uitvogelen

alvast bedankt en een fijn weekeind MvG melvin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan