Problemen met men SD-kaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teuntjesss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2011
Heb een samsung Galaxy S en heb er paar weken geleden een SD-kaartje voor gekocht van 32 gb, nu als ik 10 gb muziek erop zet kan men mobiel een deel van de muziek niet afspelen ook al staat die muziek in MP3, hij zegt "bestand niet ondersteund"... Zet ik datzelfde liedje op men interne geheugen speelt hij het wel. En zelfs na een paar dagen verwijderd hij zelf een deel van men muziek. Iemand een oplossing?

Welk maximaal SD kaartgroote wordt door het telefoon ondersteunt? 2GB, of 8GB? Wat is de bestandindeling van de SIM kaart? Kan je wel alle muziek op een computer draaien?

Dat weet ik ook niet wat het maximale is dat hij ondersteund. Bestandindeling van de SIM-kaart? Heeft je sim-kaart hiermee te maken dan? Alle muziek speelt hij wel af op de computer ja.

Danke

Dat weet ik ook niet wat het maximale is dat hij ondersteund. Bestandindeling van de SIM-kaart? Heeft je sim-kaart hiermee te maken dan? Alle muziek speelt hij wel af op de computer ja.

Danke

Het gaat natuurlijk om de bestandindeling van de SD kaart. Je kan op de computer kijken onder eigenschappen of het een FAT variant is of iets anders. Ik vermoedt gewoon dat je telefoon maar tot 8 GB kan lezen, stop je een groter kaart in dan worden slechts de eerst 8GB gelezen. De grens kan ook ergens elders liggen.

Precies kan je dat ik de handleiding van je telefoon nalezen...:thumb:

Je kunt hem het beste gewoon opnieuw formateren achter je pc en het dan opnieuw proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan