sabukid
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 dec 2000
Beste Helpers,
Ik had na het installeren van Windows XP naast mijn Primare partitie C een logische partitie F van 8 MB aangemaakt.
Nu wilde ik de F partitie samenvoegen met C door te mergen met Partition Magic 8.
Ik heb in PM8 van F een primaire partitie gemaakt met dezelfde clusersize als C. Beiden NTFS.
Daarna ben ik ze gaan samenvoegen (merge). Tot zover gaat het goed.
PM8 laat de pc opnieuw opstarten om het samenvoegen te bewerkstelliggen maar krijg dan na 100%:
Error 4. Bad executing Batch
Error 4. Bad argument/parameter
En vraagt te rebooten.
Vervolgens is er dus niets gebeurd.
Ik zie in partition magic (bij browse) dat de partitie F een onzichtbare map bevat. Deze heet System Volume Information.
Is dit de oorzaak bij het mislukken van het samenvoegen met C, en zo ja, wat kan ik hier aan doen?
Zou iemand mij uit de brand willen helpen. Wat gaat er fout?
Alvast bedankt voor de reacties!
Met vriendelijke groet,
Ik had na het installeren van Windows XP naast mijn Primare partitie C een logische partitie F van 8 MB aangemaakt.
Nu wilde ik de F partitie samenvoegen met C door te mergen met Partition Magic 8.
Ik heb in PM8 van F een primaire partitie gemaakt met dezelfde clusersize als C. Beiden NTFS.
Daarna ben ik ze gaan samenvoegen (merge). Tot zover gaat het goed.
PM8 laat de pc opnieuw opstarten om het samenvoegen te bewerkstelliggen maar krijg dan na 100%:
Error 4. Bad executing Batch
Error 4. Bad argument/parameter
En vraagt te rebooten.
Vervolgens is er dus niets gebeurd.
Ik zie in partition magic (bij browse) dat de partitie F een onzichtbare map bevat. Deze heet System Volume Information.
Is dit de oorzaak bij het mislukken van het samenvoegen met C, en zo ja, wat kan ik hier aan doen?
Zou iemand mij uit de brand willen helpen. Wat gaat er fout?
Alvast bedankt voor de reacties!
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: