Problemen met Messenger 9.0 te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucaBra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Afgelopen dagen probeer ik de nieuwe MSN messenger op mijn Vista computer te zetten maar krijg steeds hetzelfde probleem :evil:

Krijg steeds dezelfde melding:

Messenger couldn't be installed because we had trouble installing this requirement;

* Microsoft Application Error Reporting. An error occurred during the installation of assembly 'Microsoft.VC80.CRT,version=8.0.5027.42", Please close all other programs, and then try again. It looks like another program is preventhing the installer from working. hr:0x80070643

Heb alle programma's al een keer afgesloten en het opnieuw geprobeerd maar tevergeefs...

Kan iemand mij helpen?

Vlgs. google zou het probleem moeten zitten in Windows Installer / Windows Update fouten.

Kun je alle Windows updates wél goed installeren??
Indien niet, dan zou je (bijv.) de instructies kunnen doen in:
deze link
deze link (gebruik niet de downloadlink in dat artikel, maar ga naar deze link voor de laatste versie van de Windows Update Agent.)

Werken Windows updates wél, dan zou (bijv.) een anti-virus programma in de weg kunnen zitten. Denk hierbij TeaTimer (onderdeel van Spybot Search & Destroy), regrun en andere anti-virus programmatuur, zoals Norton, McAfee, AVG, Avira, Ad-Aware, Ad-Watch etc.

Schakel die uit of als dat niet kan, deïnstalleer ze tijdelijk. Probeer de installatie daarna opnieuw.

Tijs.

Update problemen

Bedankt voor je antwoord maar loop nog steeds tegen het volgende aan: Zie bijlage

Alles al geprobeerd maar kom er nog steeds niet uit....

Bijlagen

• Windows update.jpg
    Windows update.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Vertel eens wat je hebt precies gedaan hebt van die 2 links die ik in mijn vorige posting gegeven heb.
Verder kun je even hierop rechtsklikken en kiezen voor Doel opslaan als en dan het bestand opslaan onder de voorgestelde naam op je Bureaublad.
Rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren"
Herstart de pc, en kijk of je Windows Update problemen zijn opgelost dan (en daarmee dan hopelijk ook je Live Messenger update-problemen).

Overigens kun je gratis support van Microsoft vragen bij Windows Update problemen. Hier kun je die hulp aanvragen.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan