Problemen met: Microsoft (UAA) High Definition audio bus driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

sappas

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Ik heb problemen gekregen met mijn Pavillion t3610-nl.
Vervolgens wilde ik de herstel dvd's gebruiken die ik na de installatie heb aangemaakt.
Door een leesfout op de dvd lukte dit niet.
Ik heb toen een oude Windows XP Pro van een vroeger pc geïnstalleerd en toen kreeg ik
de melding dat ik illegale software gebruikte

Vervolgens heb ik een Windows XP Pro gekocht en deze geïnstalleerd.

Ik heb de originele drivers van de HP t3610 gedownload en geïnstalleerd.

Voordat ik de Original Realtek High Definiton Audio Driver kon installeren moest ik eerst
de UAA HD Audio Bus Driver van Microsoft installeren.
Dit heb ik gedaan en SP33867.exe geïnstalleerd.

Ik krijg echter steeds de melding bij het installeren van de Original Realtek High Definition Audio Driver
dat ik eerst de Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Driver
moet installeren.
Dit heb ik gedaan en steeds verschillende Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Drivers geïnstalleerd.

Ik krijg echter steeds de melding bij het installeren van de Original Realtek High Definition Audio Driver
dat ik eerst de Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Driver
moet installeren.
De Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Driver is steeds goed geïnstalleerd.

Vemoedelijk is voor de Pavillion t3610-nl een aparte Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Driver nodig.

Wie kan mij met dit probleem helpen?

Het vreemde is dat ik op de illegale versie van Windows XP Pro wel Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio Bus Driver kreeg geïnstalleerd.
Maar ik weet niet meer wat ik toen precies heb gedaan.

Ter aanvulling op mijn probleem:
Mijn Device ID is :
HDAUDIO\FUNC_01&VEN_10EC&DEV_0888&SUBSYS_103C2A3D&REV_1000\4&336E4DCA&0&0301

Groetjes,

Huub

Lijkt mij dat je de juiste driver-software hier kunt downloaden.

Tijs.

Lijkt mij dat je de juiste driver-software hier kunt downloaden.

Tijs.
dnties hardstikke bedankt. Het werkt en de muziek is goed.

Ik heb de "Windows 2000, Windows XP/2003(32/64 bits) Driver only (Executable file)" geïnstalleeerd.
Is het nog verstandig om de driver van HP nog te installeren: Fall 2006 Original Realtek High Definition Audio Drivers.

Groetjes,

Huub

Laatst bewerkt:
Als Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc) geen audio-apparaten aangeeft dat een driver mist, dan zou ik zeker geen andere (oudere) drivers gaan installeren.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan