Problemen met mijn ACER laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girly

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Ik had twee vragen over mijn acer laptop. Ik heb een acer aspire 5100. Nu krijg ik telkens als ik mijn laptop opstart van onder in mijn balk een melding: e recovery agent. Als ik hier op klik staat er dat het programma niet werkt en wordt dan afgesloten. Door die melding werkt mijn computer niet meer zo snel. Wie weet er een oplossing om deze melding niet meer te krijgen en dat dit programma niet meer opstart als ik mijn laptop opstart.
Mijn volgende vraag is dat ik af en toe als ik aan het surfen ben een blauw scherm krijg met een fout melding dat de hardware of software niet goed geinstalleerd is. En dan valt mijn laptop uit. Zou dit ook te voorkomen zijn of moet ik dan alles opnieuw instaleren.

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vragen.

Groetjes

Heb je "solide" anti spyware op die laptop? Zo niet, download dan even Spybot search and destroy en laat dat programma even het systeem nalopen.... van die eRecovery Agent is n.l. ook een [trojan] variant.......

Heb je "solide" anti spyware op die laptop? Zo niet, download dan even Spybot search and destroy en laat dat programma even het systeem nalopen.... van die eRecovery Agent is n.l. ook een [trojan] variant.......

Ik heb de volgende spyware op mijn laptop staan die van Spy Sweeper. Als ik deze laat nalopen komt er niets naar boven. En die e recovery Agent is volgens mij van ACER.

Probeer de Agent eens opnieuw te installeren met de cd die bij je laptop zit.
En als je persé de Agent wilt verwijderen, kijk dan eens in Configuratiescherm --> Software, of je'm daar ook op de juiste manier kunt deïnstalleren.

Voor wat betreft je blauwe scherm, vermeld de exacte foutmelding eens, en kijk ook even hier en hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan