Problemen met mijn ASUS Eee PC 1008P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanders2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2014
Hallo allemaal,

Het klinkt best wanhopig, maar mijn ongeveer 6 jaar oude laptop is het aan het begeven maar ik hoop dat iemand nog een laatste redmiddel voor mij heeft.
Ik heb een ASUS Eee PC 1008P en ik ondervind sinds vorige week problemen met mijn laptop.
Het probleem is als volgt:

Als ik de laptop opstart moet ik allereerst mijn wachtwoord voor mijn hardware invoeren. Dit gaat zonder problemen en de laptop start verder op.
Maar op het moment dat ik op het inlogscherm kom weigert het toetsenbord inclusief muis mee te werken. De laptop reageert helemaal nergens op.
Ik heb al met een externe muis en toetsenbord geprobeerd in te loggen en dit lukt wel gewoon. Helaas krijg ik dan een errorscherm als ik eenmaal op mijn bureaublad terecht kom.
In de veilige modus heb ik al wat bestanden weten te redden, maar nu lijkt het erop dat bijna niks meer gaat werken.

Ik kan trouwens via F8 voordat ik bij het inlogscherm terecht kom nog een aantal opties gebruiken. Zoals het herstellen van de laptop of het in veilige modus starten van de laptop. Echter als hij opnieuw moet gaan opstarten loopt hij vast en doet hij niks meer.

Wie o wie kan bij helpen?

Mijn dank is groot!

http://forum.notebookreview.com/asu...008ha-seashell-netbook-disassemble-guide.html

Kan gewoon oxidatie zijn van de connectoren, reseaten kan helpen maar zal nog bewezen moeten worden.

Indien het via F8 en veilige modus ook problemen geeft ga je idd gauw denken aan een hardwareprobleem, in veilige modus worden alleen de noodzakelijke drivers geladen en zou zonder problemen moeten kunnen werken.

Welk OS staat erop en heb je daar een cd of dvd van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan