Problemen met mijn camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Problemen met mijn camera

Beste,

Ik heb 2 vragen wat betreft mijn Canon Powershot SX200IS. Kostte me 300 euro, inclusief een 4 GB HD kaartje. Via bol.com gekocht met 1 jaar garantie op 11 september 2009 door mijn baas, die het als cadeau gaf.

Nu heb ik namelijk 2 problemen wat ik totaal niet snap, heb echt alles wat IK kan bedenken, zonder geld te besteden geprobeerd.

- Sinds ongeveer Oktober 2009 al, kan ik geen foto's en videos meer uploaden via de kabel die ik heb gekregen erbij, je weet wel zo'n USB kabel. Dit vind ik erg onhandig, want nu moet ik het zelf sorteren, kan alles nog uploaden door middel van de SD lezer in mijn pc. Maar zoals bijvoorbeeld bij films, zodra je eraan zit, wijzigt de datum, dus dan weet je niet meer wanneer je hem gemaakt heb. Qua uploaden op Youtube, geordend op datum, is dat extreem irritant. Dus mijn vraag was, wat is dit/waarom is dit? Mijn PC is niks mis mee, want kan van alles nog er gewoon mee doen, inclusief mijn IPOD en oude camera connecten, maar bij deze camera gaat het constant fout.

- Sinds eergisteren kan ik geen flitsen meer maken met mijn camera. IK heb echt alles geprobeerd, maar het lijkt wel alsof die kapot is. Mijn camera is weliswaar een beetje vies, maar niet zo erg dat het moet uitmaken, want mijn oude camera, die dus veel erger is, die had zelfs van alles erin zitten, van stof tot water. Alles deed het nog gewoon, behalve de lens dan, maar goed. Bij deze camera werkt de flits totaal niet. Hoe komt dit? Waarom? (Is het omdat ik een nieuwe accu afgelopen donderdag erin heb gedaan, die ik er wel uit heb gehaald weer. Jap accu van exact dezelfde type en merk, alleen 0.1 wat minder. Raar thought, maar goed, kostte me 34,99, wat ik absurd duur noemt voor zo'n klein rot ding. Kun je net zo goed een nieuw spel kopen, bespaart meer geld en heb je meer plezier mee dan een accu die je alleen gebruik als je vergeten bent je accu op te laden. Dus ja, wat is nu het probleem?

Dit was alles. Hopelijk krijg ik snel antwoord. Want dit is wel ernstig. Overdag kan ik gewoon gigantische HD foto's maken, echt alles doet het perfect, maar in de avond, te donker. (Verbazingwekkend kank rond 7 uur, oftewel als het schemerend is, nog wel foto's maken, die wel pixelated zijn, natuurlijk.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan