problemen met mijn configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

agnes53

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
hallo, ik wil graag mijn configuratie scherm in klassiek beeld, de kader die links moet staan is er niet dus dat is een probleem. ik weet niet hoe dat komt. maar ik ben aan het puzzelen gegaan en als ik nu op instellingen klik wordt het configuratiescherm uitgeklapt dus ik heb er een puinhoop van gemaakt.:( ook in mijn afbeeldingen zie ik links geen kader meer:(ik ben al zo lang bezig met proberen... word er moe van. dus ik hoop van een van jullie een goede tip te krijgen dat het opgelost kan worden.
ik heb een windows xp
vriendelijke groet agnes

verplaatst van MC naar XP.

Probeer met je Installatie CD van XP je pc op fouten te controleren. Er zal altijd wel een oplossing zijn voor het probleem
maar dan ga je het probleem gewoon opschuiven. Start de CD en klik op Herstellen
Je gaat hier niets mee verliezen.
gr,
Maxim

als het alleen zo kan, dan heb ik een probleem. met verhuizing ben ik die cd kwijtgeraakt! is er geen andere mogelijkheid?
bedankt voor je snelle reactie
gr agnes

Ow. Je kan Windows XP proberen downloaden. Zolang je dan geen valse licentie ingeeft is het niet illegaal.
Anders zou ik het niet weten :(
Gr,
Maxim

Bovenin de werkbalk in configuratie scherm extra>map opties>standaard instellingen herstellen.
En dan een tabblad verder>op alle mappen toepassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan