Problemen met mijn hotmail op mijn mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Ik heb een samsung trend. Die heb ik vorig jaar oktober of november gekocht, maar ik heb problemen met mijn Hotmail. Als ik mijn Hotmail open, en ik wil bijvoorbeeld kijken wat ik voor mails heb met mijn alternatieve adres, dan kan ik die niet openen. Als ik het beeld groter maak en erop druk, dan wordt het beeld vanzelf weer klein. Ik heb van iemand gehoord dat dit niet goed is en dat ik ermee terug naar de winkel moet gaan. Klopt dit? Wat kan ik er anders tegen doen?
 
Gebruik je de echte Hotmail(outlook) app van Microsoft? zelf heb ik daar ook slechte ervaringen mee.
Eventueel her-installeren?
Gebruik anders de e-mail app van Google. en Sync deze met je hotmail.

Groet
 
Nee, ik heb geen app van de Hotmail. Ik zet gewoon internet op (die wereldbol) en dan typ ik de URL van Hotmail in. Ik had het al gesynchroniseerd. Ik kon namelijk niet in mijn Hotmail komen, maar dat is nu opgelost. Ik zit alleen nog met het andere probleem.
 
Je kunt niet naar de winkel gaan voor hulp bij een internet site die niet goed wordt getoond. Je kunt wel een andere browser proberen voor android. Er zijn er diverse waaronder maxthon, chrome, opera en firefox. Daarnaast is het wel aan te raden om de hotmail app te gebruiken, dan heb je sowieso geen problemen bij het lezen van emails.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan