paniekfreak
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mrt 2003
Hallo allemaal
Ik heb een Nec dvd/rw ND 1300a in mijn pc zitten. Op zich doet hij het redelijk goed, maar helaas heeft hij nogal wat problemen met het werken met DVD/RW.
Vaak herkent hij de DVD/RW niet als RW, maar als R. Of hij herkent de schijf helemaal niet.
DVD's branden (R's) gaat altijd wel goed, maar bij het branden van een CD(R) gaat het regelmatig mis.
Momenteel heb ik firmware 1.08 en heb begrepen dat het upgraden van je firmware mogelijk problemen kan oplossen. Ik ben me er wel van bewust dat als het mis gaat je je station als het ware kan weg gooien.
Vandaar dat ik wat vraagjes heb voordat ik een upgrade ga doen.
Zou in mijn geval een upgrade van mijn firmware kunnen helpen?
Is er een manier om die upgrade zo veilig mogelijk te doen?
Hoe pak ik zo'n upgrade aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes
Corina
Ik heb een Nec dvd/rw ND 1300a in mijn pc zitten. Op zich doet hij het redelijk goed, maar helaas heeft hij nogal wat problemen met het werken met DVD/RW.
Vaak herkent hij de DVD/RW niet als RW, maar als R. Of hij herkent de schijf helemaal niet.

DVD's branden (R's) gaat altijd wel goed, maar bij het branden van een CD(R) gaat het regelmatig mis.
Momenteel heb ik firmware 1.08 en heb begrepen dat het upgraden van je firmware mogelijk problemen kan oplossen. Ik ben me er wel van bewust dat als het mis gaat je je station als het ware kan weg gooien.
Vandaar dat ik wat vraagjes heb voordat ik een upgrade ga doen.
Zou in mijn geval een upgrade van mijn firmware kunnen helpen?
Is er een manier om die upgrade zo veilig mogelijk te doen?
Hoe pak ik zo'n upgrade aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes
Corina