ukkiepukkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2005
Hallo ik heb misschien een rare vraag, ben in bezit van een compaq pc nu zit daar standaard op me hardeschijf een partitie met een kopie van windows xp home en me stuurprogramma,s op.Ik heb na het installeren van een nieuwe videokaart veel problemen door gekregen.Pc was compleet door de war .Is gerapareert door HP.Na terug ontvangst weer het zelfde heb toen geprobeerd om het via windows herteinstalleren in orde te krijgen toen had ik ineens last van beschadigde bestanden ook niet te herstellen(enkele dan).Nu kreeg ik de tip om via een cd een andere windows versie er op te zetten die partitie op d; moest er wel op blijven ivm stuurprogramma,s van andere apparaten aan boord. Kan dit idd of heb ik dan nog kans op problemen en krijg ik dan ook de bestanden die niet te herstellen waren er weer werkende op terug of blijven die mogelijk kapot . Een bestand is zelfs lijkt wel verdwenen. Ik hoop dat er iemand is die me iets meer kan vertellen.Wek werd me afgeraden om dat systeemrecovery van compaq niet meer te gebruiken omdat ik daardoor steeds problemen zou houden.