problemen met nero 7.12

Status
Niet open voor verdere reacties.
En voor deze fout melding: kon einde "disc-ad-once" niet uit voeren, zijn problemen met de DVD-speler, dus die moet terug voor garantie, Elisa bedankt voor je hulp.
 
Meen je dat werkelijk?
Dus het was geen Nero probleem.
Gauw terug dan met dat ding!
 
Nee het is geen nero probleem, als ik meerder schijven brandt dan krijg die fouten, misschien wordt dvdbrander wel te warm.
 
Als ik snelbrand en hij geeft fout melding, maar als ik daarna langzaam brand dan krijg ook die fout melding, dus voor mij wordt dvdpayer gewoon te warm.
 
Ja goed, maar dat is daarna.

Neem nou eens een koude start en brand dan langzaam. Kijk vervolgens hoe lang dat goed gaat.
Het blijft natuurlijk knudde. Dat ding hoort het te doen.
 
Dat kan ik nog proberen, maar ik ga morgen eerst mycom bellen, ik heb nou nog garantie..
 
Ben je nou weer een nieuw topic begonnen over hetzelfde probleem? Ik zag zoiets.

Ga je profiel in en wijzig je handtekening als volgt:
www.dystonie.nl
 
De andere site ging over het werken van nero 7, maar nu heb ik het over de fout meldingen van nero, en hoet ik dat onder nero moet oplossen..
 
Ik ben naar configuratiescherm gegaan en daar stond een icoon van Neroburights met een hangslot en deze heb ik aangeklikt en tot mijn verbazing stond deze op systeembeheer, deze heb ik aangepast voor iedereen, en als alles goed is zijn de test die ik gedaan heb goed door lopen hebben met DVD rw.
Ik ga nu slapen en kijk vanavond of alles goed gaat, iedereen bedankt die mij geholpen heeft.
 
Laat maar zitten Humpe. Daar ging het me helemaal niet op ;)
Je bent niet bereikbaar via email vandaar.

Je handtekening is niet goed.
Ga je profiel in en zoek je handtekening op waar je dystonie in hebt gezet.
Haal jouw verwijzing weg en
kopieer en plak wat op de bijlage staat.

Dan wordt het een echte aanklikbare link :D
 
Laatst bewerkt:
Hallo Elisa, wat doe ik fout ik heb die url gekopieerd maar hij doet niet.
 
Dan maar zonder kleurtje.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ik heb gemerkt dat hij het nu wel doet.
 
Hallo Elisa, ik vind toch harstikke goed dat je heb gedacht aan die url om die aan te passen.
Als zal het maar 1 op de 100 het lezen, bedankt.

The show must go on!!!
 
Laatst bewerkt:
The show must go on!!!
Juist, dat geldt voor een hoop mensen ;)
Er zullen wel meer mensen op jouw link klikken dan 1 op de 100.
Denk alleen al aan de leergierigen en de nieuwgierigen
:D

Eigenlijk zegt jouw link niet zo veel.
Deze uitleg zegt veel meer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan