problemen met nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriskras21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Berichten
3
ik heb overlaatst een nieuwe laptop gekocht de hp pavillion dv 6000, maar nu krijg ik het probleem dat mijn vensters in mijn taakbalk na een tijd ineens door elkaar vliegen en mijn vensters zelf beginnen ook raar te doen je ziet de helft van een venster terwijl het ander ook ook nog er doorheen uit ziet. heeft dat misschien iets te maken met windows vista want ik heb gehoort dat daar al veel problemen mee geweest zijn. ik heb al gescand met norton en antispyware uitgevoerd maar niks te vinden.
iemand een idee?
alvast mercikes
 
Bedoel je dat de vensters en de taakbalk transparant zijn?

want dit is de bedoeling van windows vista's aero.

Dit kan je uitschakelen via de vormgevingsinstellingen in het configuratiescherm.

anders gaat het vermoedelijk om een instelling van de stuurprogramma's van je grafische kaart.

Start eens in veilige modus op om te zien of je het met de standaarddrivers van windows ook hebt.
Indien je het niet hebt in veilige modus kan je eerst proberen de standaardinstellingen te herstellen. Onder geavanceerde beelscherminstellingen kan je dit programma in.
Of je kan proberen het stuurprogramma voor je grafische kaart bij te werken.
 
ik heb met print screen effe afbeelding van gemaakt dan is het wat makkelijker om te zien.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    39 KB · Weergaven: 53
Zo te zien is het de standaard eigenschap van vista om, op het moment dat de muis erover gaat, in een klein schermpje te laten zien welk scherm er op de taakbalk staat.
 
ja dat weet ik dat er zo dan een vensterke verschijnt ma ik sta niet met mijn muis erop ik sta verder van de taakbalk waar niks staat voor dat dat verschijnt. en mijn windows messenger staat door mijn start balk uit. als ik bv die wil openen moet op het volgende venster klikken voor dat die opengaat enz.
gewoon alles staat door elkaar op mijn taakbalk. zou echt niet weten wat het is
 
Heb je systeemherstel reeds geprobeerd?

hebben andere gebruikers op de laptop het ook?

je kan ook via ALT+TAB of (CTRL+)WIN+TAB (enkel bij aero) door de vensters bladeren.
 
taakbalk probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem. De programma's die ik geopend heb gaan over elkaar staan en ook onder de menubutton. Verder wordt het menu onbruikbaar/doorzichtig. Voorlopig is de enige optie ctrl+alt+del in te drukken en opnieuw aan te melden, maar op een gloednieuwe laptop is dit natuurlijk niks. Heb op verschillende internetfora het probleem gezien maar nergens een oplossing...Ik ga waarschijnlijk deze of volgende week even langs de winkel om te kijken of zij iets weten...maar k hoop natuurlijk dat jullie inmiddels meer te weten zijn gekomen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan