problemen met nieuwe MSI laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

devilin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2015
5 dagen geleden heb ik een MSI laptop aangekocht, maar ik heb er enkele problemen mee en ik heb geen verstand van computers of hoe zo'n problemen op te lossen. Ik heb al op meerdere forums gezocht, maar geen antwoord gevonden op mijn vragen.

- Ten eerste werkt hij zeer traag, zelfs zonder iets te installeren. De schijf staat vaak op 90-95 procent, zelfs als er niets openstaat. (servicehost;lokaal systeem is degene die zo'n hoog percentage geeft)

- Mijn wifi-verbinding heeft enkele dagen gewerkt, maar de 3de dag niet meer.(na updates, zie *) Ik kan verbinden met volle signaalsterkte, maar er staat 'beperkte toegang' en er is gewoon geen internetverbinding (0kBps). Op forums heb ik gevonden dat ik de powersave van de Wifi adapter uit moest zetten, maar dit hielp niet. Ook bij het gebruik van een internetkabel heb ik geen verbinding met dezelfde 'beperkte toegang' melding. Er staat dan ook geen anti-virus op, aangezien ik van plan was dat nu te installeren

Het zou natuurlijk kunnen dat er een virus op staat, maar dit betwijfel ik omdat ik hem nog maar 5 dagen heb en er amper iets mee gedaan heb.

laptop: msi-gp60-2pe-441be-leopard

Ik weet niet of dit iemand kan helpen de oplossing te vinden, maar dit is wat ik tot nu toe heb geïnstalleerd/gedaan op mijn laptop:
-steam
-csgo/cod/stronghold crusader (*148updates gekregen na dit, de dag nadien start ik de laptop op en had geen internet meer)
-meegeleverde cd met drivers via 'one touch install'

Ik hoop dat iemand me snel kan helpen!

Laatst bewerkt:
Ik zou hem terugzetten naar fabrieksinstellingen, zoals hij geleverd is dus en dan vanaf het begin beginnen.
Dus eerst alle Windows-updates en een virusscanner installeren en kijken of hij wel vlot draait.
Daarna pas de andere zaken installeren..

En hoe kan ik een antivirus installeren zonder internetverbinding? en bedoel je ook alle geinstalleerde drivers (via die cd) opnieuw installeren, want daarvoor had ik ook internet nodig...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Helpmij.nl

Ik zou even een systeemherstel proberen te doen naar eerste dag via CONFIGURATIESCHERM-HERSTEL

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan