Problemen met (nieuwe) Netgear NAS RN10200

Status
Niet open voor verdere reacties.

afarensis

Verenigingslid
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
607
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
365
Ik kon geen groep specifiek voor NAS vinden. Ik probeer het dan maar via deze groep...

Gisteren Netgear ReadyNas RN10200 gekocht. Maar ik krijg hem niet aan de praat.

Bij inschakelen gaat het blauwe aan/uit lampje even snel knipperen, kort daarna langzaam knipperen en daar blijft het dan bij.

Wat heb ik zelf inmiddels gedaan:
- Diverse malen gereset (voeding-kabeltje eruit en erin). Ook via resetgaatje achterin.
- UTP-kabel getest
- Firewall en Virusscanner even uitgezet.
- andere hd er in geplaatst
- Programma RAIDair geinstalleerd, maar kan (logisch) de NAS niet vinden

Ik werk met WIndows 8.1. en heb een vrij nieuwe desktop.

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem.
 
Bedankt voor je reactie...

Aanvankelijk dacht ik dat je met Netgear alleen in het Engels kom communiceren, maar na wat klikken bleek dat ze ook een Nederlandstalige afdeling hebben.

Was toch wel een pittig probleem. Veel reset-achtige handelingen uit moeten voeren, maar na 10 minuten werkte de NAS prima.

Dus... opgelost.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan