Problemen met Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomqa

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2010
Ik heb pas een nieuwe pc samengesteld en deze week in elkaar gezet.
Nou heb ik het moederbord ASUS Sabertooth X58.
daarop zijn met ledjes aangegeven waar er een fout zit wanneer er 1 is.
in mijn geval op 2 plaatsen:shocked:, bij cpu (i7 950) en bij geheugen (3x kingston 2 gb geheugen (weet niet precies welke, dit staat op de verpakking KVR1333D3n9)
http://www.alternate.nl/html/produc...t_Asus_SABERTOOTH_X58_-_i7_950_-_6GB/505141/?

nou vraag ik mij af wat ik moet doen?!:o

alvast bedankt thomqa

heeft niet geholpen, ik ben van plan het naar een reparatie winkel te brengen, of zou ik eerst contact moeten op nemen met ASUS?

Als je het moederbord nieuw gekocht hebt, terug gaan waar je hem gehaald hebt.
Gevalletje DOA

Asus doet hier niets aan, je moet terug naar de retailer. Omdat deze nieuw is en niet werkt is het een DOA en ruilen ze het om (dit mag je volgens de wetgeving verwachten)

Ondersteuning voor componenten accepteert Asus eigenlijk alleen nog maar via mail dus dat kan een langdurige geschiedenis worden mocht je ervoor kiezen dit bij Asus aan te geven.

Hoi !

Met mobo + geheugen + CPU naar Alternate (zij-ingang), je spullen worden getest waar je bij staat en indien nodig krijg je direct nieuwe mee zonder problemen.

Per post zal het wat langer duren, dan wel eerst even bellen !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Met mobo + geheugen + CPU naar Alternate (zij-ingang), je spullen worden getest waar je bij staat en indien nodig krijg je direct nieuwe mee zonder problemen.

Per post zal het wat langer duren, dan wel eerst even bellen !

Greetz,

Harry.
ik woon in duiven, dat is in de buurt van arnhem. dus riderKerk is niet erg in de buurt :/.
dus ik stuur ze op, nu eerst even bellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan