Problemen met nieuwe printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Gister een nieuwe printer (Lexmark) aangeschaft en vandaag alles er van geïnstalleerd. Alles ging goed en zit goed. Althans, dat dacht ik. Testafdruk verliep goed, maar toen ik iets met Word uit wou printen, kwam er een blanco blaadje uit de printer. Alles nagelopen en de printer stond op online gebruiken en als voorkeursprinter en alles was goed. Hoe komt het dan toch dat ie het niet doet? Weet het het echt ff niet meer, moet iets kleins zijn denk ik. Bij voorbaat dank.

Ps. webpagina's kan die wel afdrukken.

Probeer ook eens met andere programma's, zoals Kladblok etc. Oh ja... Doe ALTIJD een printvoorbeeld vooraf, dan weet je of het probleem in de printer ligt of in Word...

Zorg er ook voor dat zaken als papierformaat etc. overeenkomen met de printer.

Ook moet je uitkijken dat je in Word wel letters intypt (er kan ingesteld zijn dat achtergronden niet afgedrukt worden), én dat die ingtypte letter niet wit zijn van kleur! Echt je gelooft het niet, maar wel eens een probleem opgelost met een 'niet afdrukkende' Powerpoint presentatie waar de letterkleur wit was... ;)

Tijs.

Ik was nieuwsgierig hoe dit topic ging (af)lopen, maar na jouw laatste posting blijf ik nieuwsgierig....................... ;) Wat was er met het ding zodat 'ie wel een testpagina kon afdrukken, maar verder niets ?

Aangezien een testpagina geen zwart adrukt, lukte het wel. Ik heb 2 cartridges: een voor kleur en 1 voor zwart. Ja inderdaad niet slim, maar is mijn printer niet. En bij die zwarte moest ik nog iets eraf halen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan