problemen met ontvangen email

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasafaja

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2013
Ik zit met het volgende probleem

Ik werk met windows live en heb een email account van een vereniging waar ik sinds kort de volgende melding krijg

Voor het account S...... (show......) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het verbinding maken met de server is mislukt.

Server: 'pop.s........nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060

Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
ik heb hem diverse malen verwijderd en opnieuw ingesteld, heb mijn avg al verwijderd en begin mijn geduld te verliezen

Wie weet wat ik moet doen??

Kan je niet gewoon als webmail benaderen? Ik zou toch graag willen weten welke pop server je wil gebruiken. Soms is het zo: je hebt een internet abonnement bij provider A. Dan kan je via het pop protocol alleen mail versturen via een aansluiting van provider A. Heb je zelf toevallig provider B als internet provider, dan kan je alleen mail ontvangen.

Oplossing: probeer Windows live als webmail te benaderen, dan moet je ook kunnen versturen.

Hoi Lutz

Het is gewoon de pop server van de site van de vereniging die ik wil gebruiken
Hij heeft ook gewoon altijd gewerkt maar nu krijg ik dus ineens die melding

Ik weet niet wat je bedoel met de webmail gebruiken maar deze livemail gebruik ik omdat ik overgestapt ben naar windows 7 en hier geen eigen mailprogramma meer bij zit

pop betekend dat je een email client gebruikt. Bij livemail volstaat het om gebruikersnaam en wachtwoord te kennen. Tenminste zo werkt het bij alle webmail programma's die ik ken.
Je probeert niet toevallig je Windows live mail in Outlook Express of zo te openen?

Helaas is het probleem NOG niet opgelost
hij heeft het altijd gedaan tot ik een update naar windows 7 op mijn pc gezet heb

ik heb geen outlook express want het enige standaard mailprogramma in windows 7 is windows live mail
en die open ik niet via mijn hotmail dus is het volgens mij ook geen webversie

Welke provider hebben vereniging en jij zelf. Indien het niet dezelfde provider is, dan kan ik de problemen begrijpen...

Hoi Lutz,

De beheerder van de site mailt niet terug dus op welke provider hun zitten weet ik niet
zelf zit ik op UPC maar het probleem word nog groter

Ik kan op mijn laptop en op die van mijn man de site ook niet meer bereiken ik krijg dan de melding

"Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.saintprocat.nl
Probeer opnieuw te laden: www.*saintprocat.*nl
Aanvullende suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.*saintprocat.*nl openen
Zoeken met Google:"

Ik snap er echt geen HOUT meer van maar kan me wel voorstellen dat mijn mail niet werkt als ik de site zelfs niet kan bereiken
Ik heb contact met een andere vrijwilliger en die kan wel gewoon op de site komen dus het probleem zit niet in de site

Alvast bedankt weer :rolleyes:

Heb je recentelijk naar de website van saintprocat.nl gekeken? Ik lees daar op de voorpagina:

Door grote technische problemen met onze server is de e-mail en website in februari en maart lange tijd onbereikbaar geweest.
Mocht u geen reactie hebben gehad of ons gewoon niet kunnen bereiken, probeert u het a.u.b. opnieuw.
Onze excusses voor het ongemak.

Misschien had niet jij de problemen, maar de hoster?

Klopt helemaal
Maar ik kom er nu dus nog steeds niet op en krijg ook de mail niet binnen
terwijl andere collega's er geen last van hebben

Dat is het rare ;oD

Dan moet je wel vertellen welke provider je hebt...

Je kan bij sidn.nl de technische contactpersoon van de hosting provider opzoeken, volgens mij is dat ferry. Vraag hem om hulp...

Sidn.nl is de registraar van iedere nl domein. Ieder domeinhouder moet daar een contact persoon benoemen. Jij moet dus zelf het email adres van ferry daar opzoeken en hem gewoon mailen. Ik wil hier zijn e-mail adres niet noemen, hij krijgt anders heel veel mail...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan