problemen met op het net komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dever

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Help me!!!!

Ieder keer als ik op de site wil gaan en ik wil een adres invulen dan krijg ik een foutmelding en dan sluit het vester en opent ie weer op de start pagina.
Dit gebeurt ook als ik bv bij google een zoekopdracht wil geven.
Ik kan alleen sites bezoeken die ik reeds eerder heb bezocht. (waar ik niets voor hoef in te typen)

Wie kan mij helpen???

grt

Dever

probleem

net probeer ik bv jou een antwoord te geven maar dan krijg ik weer die melding. Dus zit ik achter een andere computer.

Ider keer als ik willekeurig letter intyp krijg ik een melding. en wordt alles weer gereset.

Ook als ik bv een zoek odracht in find wil doen.

grt

dever

de foutmelding is

microsoft heeft een fout gezien ene maakt een foutenrapport en moet worden afgesloten.

netwerk

effe voor de beeldvorming.

eergisteren heb ik een netwerk laten plaatsen en een nieuw virus programma laten installeren.

Dus ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben

nieuwe foutmelding

nu krijg ik als iemand wil beantwoorden op een mail.

msimn.exe heeft fouten gegeneerd en wordt afgesloten door windows. U dient dit programma opnieuw op te starten.
er wordt een foutenlogboek gemaakt.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen!!!!!

grt

Dever

opgelost

Beste Mario,

Ik ben er uit wat het probleem was. Het bleek het anti virus programma te zijn. Deze heb ik er nu af gehaald en nu werkt alles weer.

tocht bedabky voor het reageren.
Ik zal vaker naar deze site gaan, je wordt positief beinvloed om je probleem zelf op te lossen door middel van de vele voorbeelden

grt

Dever

Sorry was dit topic uit het oog verloren.

Ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat je virusscanner roet in het eten zou gooien.

Maar mooi dat het opgelost is en tot de volgende keer

Re: opgelost

Geplaatst door dever
Ik ben er uit wat het probleem was. Het bleek het anti virus programma te zijn. Deze heb ik er nu af gehaald en nu werkt alles weer.

Je gaat toch wel weer een antivirusprogramma installeren, hoop ik? Dat is echt wel nodig tegenwoordig.

Ik ben wel van plan norton erop te plaatsen. Want ik zou mijn haren eruit trekken als mijn bestanden besmet zouden zijn.
Zijn er aanbevelingen voor windows 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan