Problemen met openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Als ik een bestand soms wil openen, krijg ik een melding:

[naam bestand] werkt niet meer.
- zoek online naar een oplossing en sluit het programma
- sluit het programma

Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen
Dankuu:thumb:

Kun je ons ook vertellen om welk soort bestand het gaat? (een gedownload bestand een RAR bestand een exe bestand enz)

Ja het is een spel, een deluxe spel van zylom. Het is een .exe bestand, een snelkoppeling.

Hier een screenie en daaronder de gegevens van het bestand:

15p1mjb.png

20tnzhk.png

Laatst bewerkt:
Wat mij vaag bekend is (mijn vrouw speelt spelletjes on-line) dat dat soort spelletjes een beperkte houdbaarheidsduur heeft en dat je het dan moet kopen.Maar ik zal zelf eens wat onderzoeken.

Probeer nu gratis. Nadat je het spel geprobeerd hebt, kun je het spel kopen voor het eenmalige bedrag van € 29,95.

Laatst bewerkt:
Ja dat heeft zylom ook. Maar ik heb zo'n programma'tje waarmee je dat dan toch kan blijven spelen. Dat spel staat al wel op mijn bureaublad, via het bureaublad start het spel wel normaal op. Maar als ik het bestandje in dat programma stop zodat je het kan spelen, en het op mijn site zet om met vrienden te delen dan krijg ik die melding. Dus via het bureaublad wel en via een link op mijn site niet. Dat is het rare :(

Dat is niet zo raar,dat programma'tje is geïntegreerd in je spelletje en dat weer in je OS ( zie je eigen screenshots)

Sorry ik heb heel weinig verstand van die termen =] Maar, wil je daarmee zeggen dat het dus niet mogelijk is om via een link op de site te zetten? Of juist wel? Ik zou er namelijk graag morgen aan beginnen :D .

Maar wat wil je dan daarmee zeggen, dat het juist wel of niet kan? :D

Ik ben bang van niet, je vrienden zouden dat "programmaatje" ook op hun pc moeten zetten om het werkend te krijgen.

Oh, jammer :(. Ik wilde namelijk niet alle spellen in één keer delen, maar spel voor spel, een soort speurtocht over de site waarbij de bezoekers en vrienden die spellen tegenkomen en kunnen spelen. En dan is het nu zo dat de bezoeker meteen alles kan krijgen in plaats van slechts één spel :(.

Weet je/u dan misschien of ik dat programma kan bewerken tot één spel? Dat er maar één spel mee gespeelt kan worden? Dan zou ik ongeveer hetzelfde effect krijgen als wat ik eerst wilde :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan