Problemen met openen bijlages Word en Excel na installatie W10 en Office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ter aanvulling: Ik krijg documenten ook niet geopend op m'n iPad. Daar is ook Office 2013 op geïnstalleerd. Lijkt mij dat ik maar eens in discussie moet meneer Gates!

Heb je m'n bericht in #20 gezien?

Als je daar dan op Blokkering opheffen klikt, dan op Ok en daarna dat document opent?

Ha, nu kan ik ze openen. Moet ik dit nu bij elk document doen Waarschijnlijk heb jij daar een prima oplossing voor ;)

Ok dan. Ik weet zo niet of je dat uit kunt schakelen, maar volgens mij wordt dat attribuut niet gezet als je de bijlage niet zoals gewoon opslaat maar vanuit de mail naar je bureaublad sleept.

Voorlopig ben ik er even goed mee geholpen. Ben even uit de lucht voor een poosje. Donderdag kom ik er op terug.
En bedankt!
Gr, Rob

Hallo Ed,

Ben nog even aan het stoeien geweest met die link, maar zonder resultaat.
Maar ik kan nu wel gewoon doorgaan met dingen en dat is het belangrijkste.
Elke document dat ik per mail ontvang wordt toch opgeslagen. Een handeling extra, dat hokje aanvinken, moet gewoon een vaste routine worden en is ook niet echt tijdrovend.
Mocht er wel een oplossing hiervoor zich aandienen dan zal ik het je laten weten.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Gr, Rob

Had ik ook even op web gezocht, staat bij opties vertrouwenscentrum, daar kan je dit regelen. Nu geen probleem meer.

Ik krijg het niet voor elkaar hoor...
Da's niet echt een wetenschappelijke verklaring :). Wat heb je geprobeerd, en welke instellingen heb je veranderd? Geef dat eventueel aan met een schermprintje, zodat we kunnen zien wat je ingesteld hebt.

Daar zie ik niet dat je een nieuwe vertrouwde locatie hebt toegevoegd zoals beschreven staat in de link die ik plaatste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan